skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.147 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2012

SHERO

der er vel ikke nogen der kan fortælle mig om det her ligner skoldkopper, er meget i tvivl for han har kun fået 7 stk, og de første 4 kom for 3 dage siden og så 3 mere i går, synes jo jeg har hørt de får dem over timer og ikke over dage.. :-) der er skorpe på nogen af dem, men kun en meget meget lille sårskorpe.. Troede først det var insektstik af en art fordi de kun var på arme, og han sover med bare arme, men er siden kommet i nakke og på lår...

håber nogen lige kan hjælpe..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Hvis man har skoldkopper så er der små blære på huden. Udfra hvad jeg kan se så ligner det skoldkopper. 

God bedring med ham

Anmeld

13. april 2012

Pige2009

der er vel ikke nogen der kan fortælle mig om det her ligner skoldkopper, er meget i tvivl for han har kun fået 7 stk, og de første 4 kom for 3 dage siden og så 3 mere i går, synes jo jeg har hørt de får dem over timer og ikke over dage.. :-) der er skorpe på nogen af dem, men kun en meget meget lille sårskorpe.. Troede først det var insektstik af en art fordi de kun var på arme, og han sover med bare arme, men er siden kommet i nakke og på lår...

håber nogen lige kan hjælpe..

Det ligner skoldkopper Nogle børn er helt sat til - andre får kun et par stykker Rigtig god bedring med ham

Anmeld

13. april 2012

Lise

Jeg synes det ligner fuldstændig skoldkopper

Man kan forvente at der bliver ved med at komme nye i op til en uge, herefter skal de bare danne sår og forsvinde igen.

Køb Aderma zink linament på apoteket og spray på. Min store søn fik desuden noget antihistamin da det var værst (tror han havde 200 stk.) at sove på, så han ikke kløede så meget om natten.

Anmeld

13. april 2012

SHERO

Tak for svar...tror jeg vil høre lægen på mandag hvis de stadig er der, så jeg ikke behøver lave skoldkopper aftaler hele sommeren hehe... Han virker bare på ingen måder berørt at det, klør sig ikke, ingen feber...ihh håber det er, for så var det dejlig nemt overstået....

Anmeld

13. april 2012

132319

Som de andre siger, så ligner det skoldkopper så mon ikke det er det?

Mine unger havde det for et par måneder siden og de fik ca 25 hver og var slet ikke plaget af det.

Så vent med at købe A-derma spray i dyre domme, det gjorde jeg og vi fik slet ikke brugt den  -Måske slipper din søn lige så nemt som mine børn gjorde

Anmeld

14. april 2012

Ciss

Der er virkelig stor forskel på, hvor mange skoldkopper man får. Og jeg synes, det der ligner ret meget. Her fik den store flere i ca 4 dage, den lille i ca 8.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.