Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1000 tak for alle krammene!!! -de varmer!
Blødningen er stoppet! men ved ikke noget ennu, det er for tidligt til de kan se noget på scanningen og får først svar på blodprøven på mandag!
Håber bare bebs stadig er der inde!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneP skriver: 1000 tak for alle krammene!!! -de varmer! Blødningen er stoppet! men ved ikke noget ennu, det er for tidligt til de kan se noget på scanningen og får først svar på blodprøven på mandag! Håber bare bebs stadig er der inde!
Jeg ville bare fortælle dig at nogle kvinder bløder en lille smule under hele graviditeten... flere end man skulle tro (har ikke de præcise tal)...
synes bare du skulle vide at hvis dette er tilfældet for dig - er du ikke alene
sender en masse positive tanker i DIN retning ...
så meget for at din lille spire bare har det helt fint!!!!
alt hvad jeg kan .. jeg småblødte fra uge 6- 10.. og jeg er stadigvbæk gravid! håber virkelig du stadigvæk er!
for at spiren er i god behold
Håber og for at alt er som det skal være
Nessie skriver: Håber og for at alt er som det skal være
Desværre har jeg fået en negativ opringning! Og mit lille mirakel er endt i en SA (igen)
AnneP skriver: Desværre har jeg fået en negativ opringning! Og mit lille mirakel er endt i en SA (igen)
Åååååhhhh nej, ikke også dig. Igen....
Hvor er det trist, der er ikke rigtig noget at sige, så jeg vil nøjes med at sende en bunke krammere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128