Gummistøvler str. 22-23 søger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.019 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. april 2012

sne190810

Hej alle derude

Jeg står og skal bruge nogle gummistøvler til min kæreste datter

Jeg har selvfølgelig ikke lige fået målt hendes fod, men hun har lige fået et par sko fra Angulus i str. 22. Så må lige pt tage udgangspunkt deri

Hun har en smal fod, men ved ikke hvor stor rolle det spiller når det er gummirøjsere?

Det er bare nogle hun skal bruge nu her i vuggeren, og tænker ikke hun skal bruge dem så lang tid (sommeren må forhelvede snart komme) så før jeg går ud og bruger penge på nogle spritnye, ville jeg lige tjekke om der var nogle herinde som havde nogle stående?

Vi er ikke så kritiske med farve/mønstre

PFT - Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Mor til L&S

sne190810 skriver:

Hej alle derude

Jeg står og skal bruge nogle gummistøvler til min kæreste datter

Jeg har selvfølgelig ikke lige fået målt hendes fod, men hun har lige fået et par sko fra Angulus i str. 22. Så må lige pt tage udgangspunkt deri

Hun har en smal fod, men ved ikke hvor stor rolle det spiller når det er gummirøjsere?

Det er bare nogle hun skal bruge nu her i vuggeren, og tænker ikke hun skal bruge dem så lang tid (sommeren må forhelvede snart komme) så før jeg går ud og bruger penge på nogle spritnye, ville jeg lige tjekke om der var nogle herinde som havde nogle stående?

Vi er ikke så kritiske med farve/mønstre

PFT - Louise

Tror måske at vi har et par stående i gule... Kan lige tjekke i morgen og så kan jeg måle sålen

Dem må du få for 50 kr hvis det er....

Anmeld

12. april 2012

sne190810

Mor til Liva skriver:

Tror måske at vi har et par stående i gule... Kan lige tjekke i morgen og så kan jeg måle sålen

Dem må du få for 50 kr hvis det er....

Uha, det må du meget gerne Tak

Anmeld

12. april 2012

Mor til L&S

sne190810 skriver:

Uha, det må du meget gerne Tak

Så kan de jo lige så godt blive sendt sammen med tøjet... Tjekker str i morgen og så kan jeg evt sende dig et billede

Anmeld

12. april 2012

sne190810

Mor til Liva skriver:

Så kan de jo lige så godt blive sendt sammen med tøjet... Tjekker str i morgen og så kan jeg evt sende dig et billede

Anmeld

12. april 2012

Mussen2

Jeg har etvpar småfolk ståendeni str 23 og 24, hvis mor til Liva ikke finder de andre. De ser sådan ud:

http://images.filabel.dk/Images/Products/SMAAF-10549-1.jpg

Anmeld

12. april 2012

sne190810

Mussen2 skriver:

Jeg har etvpar småfolk ståendeni str 23 og 24, hvis mor til Liva ikke finder de andre. De ser sådan ud:

Jeps

Jeg skal nok vende tilbage engang imorgen.

Tak

Anmeld

13. april 2012

lisesp83

Mussen2 skriver:

Undskyld jeg lige blander mig. . Hvad vil du have for dine småfolk gummistøvler?

Anmeld

13. april 2012

Mussen2

lisesp83 skriver:

Undskyld jeg lige blander mig. . Hvad vil du have for dine småfolk gummistøvler?

50 pp vil være fint. Hvad størrelse er du interesseret i?

Anmeld

13. april 2012

lisesp83

Mussen2 skriver:

50 pp vil være fint. Hvad størrelse er du interesseret i?

23 . Er de normale i str?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.