åh ha en længere smøre fra en pco forvirret pige :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

mon ikke manden har minimum 1000000 gode celler at gøre godt med .. held og lykke med det.. det skal nok gå

man har vel lov at håbe
tusind tak hvor er det skønt baby findes så man kan få lidt støtte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

tusind tak, og tak for svaret hvor langt var du inde i uddannelsen før du gik af på barsel ? og har det været ekstra svært med barn ved siden af ?? undskyld de ekstra spørgsmål

Jamen jeg havde været ansat knapt 8 måneder da jeg fandt ud af jeg ventede mig . Havde været der præcis i 1 år og 14 dage da jeg blev sygemeldt . Det var jeg frem til barsel .

Min elev tid er så blevet kortet lidt af fordi man går ind og ser på h orbpr man kan få det sidste skole ophold som jeg manglede og så hvornår jeg kunne komme til eksamen .

Min udd blev forkortet 8 måneder .
Men jeg er netop bestået i fredags . Og er udlært .

Hmm ja det har da bestemt været ekstra hårdt jeg vor to timers transport væk fra mit job . Det gør selvom jeg møder kl 10. Er jeg alligevel oppe kl 6.15 for at nå det hele med at aflevere osv .
Det er hårdt fordi jeg kun har set min søn max 3 gange om ugen i et par timer for uden om morgnen .

Det er hårdt at skrive opgave med en lille . Men man kan hvad man vil . Og jeg er stolt æg mig selv at jeg har gennemført en udd med barn .

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Jamen jeg havde været ansat knapt 8 måneder da jeg fandt ud af jeg ventede mig . Havde været der præcis i 1 år og 14 dage da jeg blev sygemeldt . Det var jeg frem til barsel .

Min elev tid er så blevet kortet lidt af fordi man går ind og ser på h orbpr man kan få det sidste skole ophold som jeg manglede og så hvornår jeg kunne komme til eksamen .

Min udd blev forkortet 8 måneder .
Men jeg er netop bestået i fredags . Og er udlært .

Hmm ja det har da bestemt været ekstra hårdt jeg vor to timers transport væk fra mit job . Det gør selvom jeg møder kl 10. Er jeg alligevel oppe kl 6.15 for at nå det hele med at aflevere osv .
Det er hårdt fordi jeg kun har set min søn max 3 gange om ugen i et par timer for uden om morgnen .

Det er hårdt at skrive opgave med en lille . Men man kan hvad man vil . Og jeg er stolt æg mig selv at jeg har gennemført en udd med barn .

Stort tillykke med det skønt at være færdig og dejligt at have fået kortet så meget af udd.
Kan godt forstå på dig at det har været hårdt og da især med så megen transport tid.
Det vil jeg nok ikke komme ud for ikke i så stort et omfang i hvertfald.
åh vil allerhelst finde et arbejde og så blive gravid efter noget tid. men som det jo ser ud for os er det ikke noget vi lige kan planlægge hverken det ene eller det andet. håber det hele flasker sig.

Anmeld

30. april 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Stort tillykke med det skønt at være færdig og dejligt at have fået kortet så meget af udd.
Kan godt forstå på dig at det har været hårdt og da især med så megen transport tid.
Det vil jeg nok ikke komme ud for ikke i så stort et omfang i hvertfald.
åh vil allerhelst finde et arbejde og så blive gravid efter noget tid. men som det jo ser ud for os er det ikke noget vi lige kan planlægge hverken det ene eller det andet. håber det hele flasker sig.

Ja det har været hårdt ingen tvivl om det .

Mit bedste råd er jeg håber du finder job inden og har været ansat i ja 9 måneder når du går på barsel for så får du nemlig fuld løn de første 14 uger .

Men jeg vil ønske jer alt muligt held og lykke med at finde job og få bebs .

Alt er overskueligt hvis man selv ønsker det .. du kan hvad du vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.