Livets lys i en svær tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.677 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Toshiba

Vil blot dele en meget livsbekræftende video - dér får mig til at glemme de svære tider..

Mine børn og jeg - kan komme gennem ALT - når bare vi har hinanden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Toshiba

hehe nok kun mig der kan se det fantastiske i den 

Anmeld

13. april 2012

mariamiss6

det er da fantastisk.... Jeg kom også lige til at tænke på når mine unger fik sådan en ustyrlig latterkrampe, over ingenting (for os voksne i hvert fald).

Jeg tror bare folk forventede en "lærerig" video om ete ller andet katastrofalt Det var i hvert fald lidt det jeg forventede vil jeg sige

Anmeld

13. april 2012

Toshiba

mariamiss6 skriver:

det er da fantastisk.... Jeg kom også lige til at tænke på når mine unger fik sådan en ustyrlig latterkrampe, over ingenting (for os voksne i hvert fald).

Jeg tror bare folk forventede en "lærerig" video om ete ller andet katastrofalt Det var i hvert fald lidt det jeg forventede vil jeg sige

for mig er den alt det du "forventede"

Den husker mig på - at man skal nyde alle øjeblikke med børnene - så længe vi har fornøjelsen af dem  

Jeg gennemgår en svær tid - med skidt diagnose på Liva - så midt i alt "katastrofalt" - viser den mig - at bare vi holder hovedet højt - har hinanden - så skal det hele nok gå 

Anmeld

13. april 2012

marloutti

Toshiba skriver:

Vil blot dele en meget livsbekræftende video - dér får mig til at glemme de svære tider..

Mine børn og jeg - kan komme gennem ALT - når bare vi har hinanden 

Årh, hvor skønt... Af en eller anden grund har jeg kuldegysninger og gåsehud overalt...... Den latter går da lige ind under huden.... Dejlig, dejlig pige.... Og jeg elsker, elsker, elsker når de små griner så hjerteligt.... Det er da det mest livsbekræftende, der findes...

Anmeld

13. april 2012

Toshiba

marloutti skriver:

Årh, hvor skønt... Af en eller anden grund har jeg kuldegysninger og gåsehud overalt...... Den latter går da lige ind under huden.... Dejlig, dejlig pige.... Og jeg elsker, elsker, elsker når de små griner så hjerteligt.... Det er da det mest livsbekræftende, der findes...

dét er det nemlig lige præcis....

og nogle gange har man bare "brug" for at høre deres hjertelige - ubekymret latter og glæde...

Så glemmer man selv alt der tynger - (eller jeg gør) - for en stund..

Jeg fyltes bare af uendelig kærlighed og lykke - og  husker hvor HELDIG jeg er - at mine skønne børn - har valgt mig som mor

Anmeld

13. april 2012

marloutti

Toshiba skriver:

dét er det nemlig lige præcis....

og nogle gange har man bare "brug" for at høre deres hjertelige - ubekymret latter og glæde...

Så glemmer man selv alt der tynger - (eller jeg gør) - for en stund..

Jeg fyltes bare af uendelig kærlighed og lykke - og  husker hvor HELDIG jeg er - at mine skønne børn - har valgt mig som mor

Ja, det er nemlig lige hvad man har brug for!!!  Uanset hvor dårlig en dag man har haft eller hvad der nu er sket... Så er den frie ubekymrede latter fra ens barn bare det, der redder dagen.... 

Anmeld

13. april 2012

Toshiba

marloutti skriver:

Ja, det er nemlig lige hvad man har brug for!!!  Uanset hvor dårlig en dag man har haft eller hvad der nu er sket... Så er den frie ubekymrede latter fra ens barn bare det, der redder dagen.... 

lige præcis 

Anmeld

13. april 2012

twinboys

Puuuuhhhh sikken en klump jeg fik i halsen... Tænkte åååhhhh nej er det en mindevideo??? Hvem har i mistet... Jeg var heldigvis nysgerrrig og du fik mine læber til at smile og mit hjerte til at boble...

Super dejlig video og hvor er hun da bare overskøn 

Majbritt

Anmeld

13. april 2012

Toshiba

twinboys skriver:

Puuuuhhhh sikken en klump jeg fik i halsen... Tænkte åååhhhh nej er det en mindevideo??? Hvem har i mistet... Jeg var heldigvis nysgerrrig og du fik mine læber til at smile og mit hjerte til at boble...

Super dejlig video og hvor er hun da bare overskøn 

Majbritt

nej nej - ingen mistet... det var ikke  hensigtigten - blot et lyspunkt i vores svære tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.