Kan jeg gå ned og banke på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. april 2012

An&Jo

I vores nye lejlighed er der MEGET lydt, og det er så lydt at man kan høre når de andre skærer agurk i deres køkken altså (det eneste minus jeg har fundet so far)

MEN vores underboer har ALTID deres fjernsyn til at stå meget højt, og jeg siger jer, det er så højt at hvis jeg slukker for mit så kan jeg høre præcist hvad der bliver sagt i deres tv, det kan jeg faktisk os selvom mit eget tv kører, og står på et okay niveau..

Det er ældre mennesker der bor dernede såvidt jeg ved.. Men jeg har altså et barn, og han bliver vækket hele tiden af deres tv, og det synes jeg ikke kan være rigtigt..
Kan jeg tillade mig at gå ned og banke på og høre om ikke de vil være søde at skrue ned for det??

Vi har kun boet her i 12 dage, og vil jo helst ikke være uvenner med mine naboer, og vil nok føle mig lidt som fru olsen fra krummerne hvis jeg går ned og banker på..

Hvad ville i gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Lisbeth1985

Ja!! Det synes jeg godt,at du kan tillade dig. Jeg havde gjort det

Anmeld

12. april 2012

delimus

An&Jo skriver:

I vores nye lejlighed er der MEGET lydt, og det er så lydt at man kan høre når de andre skærer agurk i deres køkken altså (det eneste minus jeg har fundet so far)

MEN vores underboer har ALTID deres fjernsyn til at stå meget højt, og jeg siger jer, det er så højt at hvis jeg slukker for mit så kan jeg høre præcist hvad der bliver sagt i deres tv, det kan jeg faktisk os selvom mit eget tv kører, og står på et okay niveau..

Det er ældre mennesker der bor dernede såvidt jeg ved.. Men jeg har altså et barn, og han bliver vækket hele tiden af deres tv, og det synes jeg ikke kan være rigtigt..
Kan jeg tillade mig at gå ned og banke på og høre om ikke de vil være søde at skrue ned for det??

Vi har kun boet her i 12 dage, og vil jo helst ikke være uvenner med mine naboer, og vil nok føle mig lidt som fru olsen fra krummerne hvis jeg går ned og banker på..

Hvad ville i gøre??

Det synes jeg godt du kan. 
Det hele kommer jo an på måden det bliver sagt.

Du må for alt i verden ikke skrive et brev, det kommer der aldrig noget godt ud af :-) 

Anmeld

12. april 2012

An&Jo

Lisbeth1985 skriver:

Ja!! Det synes jeg godt,at du kan tillade dig. Jeg havde gjort det

tænker bare at det er meget sent at gå derned??

Anmeld

12. april 2012

Lisbeth1985

An&Jo skriver:

Det er sent,ja.. Men du ved jo,at de er oppe

Anmeld

12. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Den er svær. Tror jeg havde banket på og spurgt rigtig pænt ad. Hvis det er gamle mennesker kan jeg næsten kun forestille mig, at de er ok med det  (Medmindre du har virkelig uheld og det er sådan nogen sure gamle nogen)

Anmeld

12. april 2012

An&Jo

delimus skriver:

Det synes jeg godt du kan. 
Det hele kommer jo an på måden det bliver sagt.

Du må for alt i verden ikke skrive et brev, det kommer der aldrig noget godt ud af :-) 

nej nej kunne aldrig drømme om at skrive et brev om det..

Men tænker bare det er sent at gå derned??

Omvendt så er det jo os virkelig sent at se så højlydt tv, men det er heller ikke noget de plejer at gøre så sent.. der plejer at være ro ved 21 tiden, og så kan jeg godt leve med det.. Men i aften er det fortsat, og det er stadig højt.. :/

Anmeld

12. april 2012

An&Jo

Lisbeth1985 skriver:

Det er sent,ja.. Men du ved jo,at de er oppe

det er rigtigt, for kan jo ikke undgå at høre det..

Anmeld

12. april 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

Præcis .. Det er meget sent , så burde de også tænke lidt på andre i ejendommen . 

Anmeld

12. april 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Den er svær. Tror jeg havde banket på og spurgt rigtig pænt ad. Hvis det er gamle mennesker kan jeg næsten kun forestille mig, at de er ok med det  (Medmindre du har virkelig uheld og det er sådan nogen sure gamle nogen)

Det er jo det.. aner ikke hvordan de er.. har aldrig mødt dem, ved bare der kommer en hjemmehjælper til dem (derofr går jeg ud fra at de er ældre mennesker)

men ja, må nok tage mig sammen og gå derned..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.