Projekt baby `hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Anonym trådstarter

Hej .. 

Håber i måske ville kunne hjælpe mig, eller give godt råd 

INGEN negative holdninger/meninger!! tak

- Sagen er den at, mig (20) til september : igang med 10 klasse til august . på vuc ..

og min kæreste på (25) uddanet autolaker . fast arbjede

Vi har været sammen i 7 måneder, og er fuld enige om at det er os to, og vi vil rigtig gerne have et barn sammen .. 

jeg har i forvejen en datter på 4 fra tidligere forhold, og min nye kæreste har taget hende til sig som sin egen! super dejligt . 

men mit spørgsmål vil så: 

Jeg skal nu starte 10 klasse her til august, som tager 1år .  og så pædagog pakken bag efter 1år også .. 

hvornår ville i syntes det var en go ide og begynde projekt baby?med hensyn til hvornår man skulle begynde, da jeg også skal have min p stav ud

Håber i kan finde rundt i det jeg har skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej .. 

Håber i måske ville kunne hjælpe mig, eller give godt råd 

INGEN negative holdninger/meninger!! tak

- Sagen er den at, mig (20) til september : igang med 10 klasse til august . på vuc ..

og min kæreste på (25) uddanet autolaker . fast arbjede

Vi har været sammen i 7 måneder, og er fuld enige om at det er os to, og vi vil rigtig gerne have et barn sammen .. 

jeg har i forvejen en datter på 4 fra tidligere forhold, og min nye kæreste har taget hende til sig som sin egen! super dejligt . 

men mit spørgsmål vil så: 

Jeg skal nu starte 10 klasse her til august, som tager 1år .  og så pædagog pakken bag efter 1år også .. 

hvornår ville i syntes det var en go ide og begynde projekt baby?med hensyn til hvornår man skulle begynde, da jeg også skal have min p stav ud

Håber i kan finde rundt i det jeg har skrevet

jeg ville sådan ud fra det mest fornuftige syn sige at i skulle vente til du var færdig på VUC og måske endda har fået en videre uddannelse derfra

i har stadig ikke været sammen så forfærdelig længe så den der forelskelsesrus kan godt gøre en lidt blind for den virkelige verden og om i egentligt ville kunnne fungere sammen MED et barn også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.