Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Det er da bare at hoppe ud i det (når du handler der næste gang )
Det er da bare at hoppe ud i det (når du handler der næste gang )
Hmm jeg må prøve
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sally-Slingshot skriver: Hihi.. Måske du skulle handle noget mere i føtex..Kunne jo være du fik chancen igen
Hihi.. Måske du skulle handle noget mere i føtex..Kunne jo være du fik chancen igen
Overvejede faktisk at gå derned igen idag Men jeg er så svimmel. at jeg dårligt kan gå på mine ben og ligger bare på sofaen og har ondt af mig selv
Mmmh en lækker sød håndværker var han nu
Strawberry skriver: Årh suk , det er altid når man ser mindst godt ud at der sker sådan noget høhø..
Årh suk , det er altid når man ser mindst godt ud at der sker sådan noget høhø..
Præcis
Og så når man stadser sig totalt ud, så sker der ikke en skid
Du må sætte dig udenfor føtex og holde vagt Sådan en festivalstol og en kande med te/kaffe! Så er du dækket ind
Eller måske liiige en parably
Happiness skriver: Du må sætte dig udenfor føtex og holde vagt Sådan en festivalstol og en kande med te/kaffe! Så er du dækket ind Eller måske liiige en parably
hehe kan lige forestille mig det med kikkert
Ahaha søde.. Tak fordi du fik mig til at grine, det trængte jeg til
Nattøs skriver: hehe kan lige forestille mig det med kikkert
Becks skriver: Hmm jeg må prøve
Zafir skriver: Altsååååå... den som man aldrig hopper ud i den slags scorer ikke Mænd er NÆMME!!! Man skal bare sige: du er lækker, vil du på date (hvis de altså ikke har en kæreste)
Altsååååå... den som man aldrig hopper ud i den slags scorer ikke Mænd er NÆMME!!! Man skal bare sige: du er lækker, vil du på date (hvis de altså ikke har en kæreste)
Det har du ganske ret i
Becks skriver: Ahaha søde.. Tak fordi du fik mig til at grine, det trængte jeg til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128