Virkelig ked af det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg forstår ikke min kæreste nogen gange. Han kan flippe ud over de mest underlige ting nogen gange!!

Her til aften var han træt og ville tidligt i seng. Jeg er så trist, fordi jeg har haft 2 mega hårde dage hvor jeg har haft MINUS tid til mig selv. Vores datter har krævet konstant opmærksomhed, gået sent i seng, har skulle ting ude af huset. Herhjemme har vores hjem sejlet i to dage, så jeg har brugt timer begge dage på oprydning og rengøring!

Så da min kæreste skulle i seng siger jeg så til ham, at jeg er lidt ked af det i aften, fordi jeg de sidste to dage KUN har været mor/kone og ikke haft tid til bare at kunne sidde og slappe lidt af. Altså ingen anklage i det, for han har også haft travlt! Mere fordi jeg havde brug for et kram, fordi jeg var udmattet og nede..

Så flipper han TOTALT ud! Ej det gad han KRAFTEDEME ikke høre på når nu han FORHELVEDE lige var på vej i seng, og hvorfor FANDEN skulle jeg lige tale om det nu??? Hvor han så TRAMPEDE ind i soveværelset og kastede rundt med sine dyner, og kunne høre ham sige "ÅRHH og GRRR"... Og nu sover han så.

Og jeg sidder bare her og tuder! Jeg havde bare brug for at tale lidt, og så går han helt amok uden grund. Hvor er det unfair

Ville bare ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

MortilElias2010

Sender dig et meget stort og varmt kram - selvom det selvfølgelig ikke kan gøre det op for at det var din kæreste du havde brug for at få det fra og et lyttende øre og en skulder at læne dig ind til! Du er ikke ene om den slags udbrud indimellem. Håber han vender tilbage til situationen imorgen og opper sig lidt i løbet af dagen, så du kan få lidt dig-tid. Det kan jeg godt unde dig ihvertfald.

Anmeld

12. april 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg forstår ikke min kæreste nogen gange. Han kan flippe ud over de mest underlige ting nogen gange!!

Her til aften var han træt og ville tidligt i seng. Jeg er så trist, fordi jeg har haft 2 mega hårde dage hvor jeg har haft MINUS tid til mig selv. Vores datter har krævet konstant opmærksomhed, gået sent i seng, har skulle ting ude af huset. Herhjemme har vores hjem sejlet i to dage, så jeg har brugt timer begge dage på oprydning og rengøring!

Så da min kæreste skulle i seng siger jeg så til ham, at jeg er lidt ked af det i aften, fordi jeg de sidste to dage KUN har været mor/kone og ikke haft tid til bare at kunne sidde og slappe lidt af. Altså ingen anklage i det, for han har også haft travlt! Mere fordi jeg havde brug for et kram, fordi jeg var udmattet og nede..

Så flipper han TOTALT ud! Ej det gad han KRAFTEDEME ikke høre på når nu han FORHELVEDE lige var på vej i seng, og hvorfor FANDEN skulle jeg lige tale om det nu??? Hvor han så TRAMPEDE ind i soveværelset og kastede rundt med sine dyner, og kunne høre ham sige "ÅRHH og GRRR"... Og nu sover han så.

Og jeg sidder bare her og tuder! Jeg havde bare brug for at tale lidt, og så går han helt amok uden grund. Hvor er det unfair

Ville bare ud med det..

forstår godt du bliver chokeret og ked af det, men han har jo nok også 'bare' haft en dårlig dag der er nok sket noget på fx jobbet der trykker ham og det nok derfor han reagere som han gør

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Ville bare ud med det..

Sådan kan han også regere herhjemme.. Men det er fordi mænd ikke forstår at læse signalet, de tror det er en anklage.. Så jeg syntes du skal nævne det for ham stille og roligt imorgen  

Anmeld

12. april 2012

JH12

Vil lige sende et rigtig stort ..

Træls han bare er smuttet i seng, det lyder til i lige skulle have brugt lidt tid på at snakke sammen, nu sidder du desværre bare tilbage med en rigtig øv følelse.. og jeg synes ikke kan man være bekendt at flippe sådan ud.. Håber han kommer til fornuft i løbet af natten, og siger undskyld i morgen tidlig..

Anmeld

12. april 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

VIl lige sende et stort 

Anmeld

12. april 2012

FruK

Forstår godt, at du er ked... 

Tror du ikke du kan sige til ham i morgen, at du egentlig bare trængte til et kram og at du blev ked af hans reaktion?

Anmeld

12. april 2012

Nattøs

Hvis det ikke er noget der normalt sker, synes jeg da du skal vende det med ham i morgen :-) men forstår godt at du bliver ked af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.