Jeg forstår ikke min kæreste nogen gange. Han kan flippe ud over de mest underlige ting nogen gange!!
Her til aften var han træt og ville tidligt i seng. Jeg er så trist, fordi jeg har haft 2 mega hårde dage hvor jeg har haft MINUS tid til mig selv. Vores datter har krævet konstant opmærksomhed, gået sent i seng, har skulle ting ude af huset. Herhjemme har vores hjem sejlet i to dage, så jeg har brugt timer begge dage på oprydning og rengøring!
Så da min kæreste skulle i seng siger jeg så til ham, at jeg er lidt ked af det i aften, fordi jeg de sidste to dage KUN har været mor/kone og ikke haft tid til bare at kunne sidde og slappe lidt af. Altså ingen anklage i det, for han har også haft travlt! Mere fordi jeg havde brug for et kram, fordi jeg var udmattet og nede..
Så flipper han TOTALT ud! Ej det gad han KRAFTEDEME ikke høre på når nu han FORHELVEDE lige var på vej i seng, og hvorfor FANDEN skulle jeg lige tale om det nu??? Hvor han så TRAMPEDE ind i soveværelset og kastede rundt med sine dyner, og kunne høre ham sige "ÅRHH og GRRR"... Og nu sover han så.
Og jeg sidder bare her og tuder! Jeg havde bare brug for at tale lidt, og så går han helt amok uden grund. Hvor er det unfair

Ville bare ud med det..
Anmeld