Hvor meget sover jeres ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Mick

Vores lille mand kommer i seng ved en 19-20 tiden, og der går imellem 5-30 min før han sover. han vågner så kl 22-23 ca og skal ha lidt mad.

og så sover han ellers til kl 3-4 stykker, nogen gange er vi heldige at han sover hele natten igennem. Han er 6 mdr. Og om dagen sover han ca 3-4 gange lige fra en halv time til nogle timer ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

MortilCilas

Baagøe skriver:

Nej, jeg tænkte også, det ikke var ret meget søvn for sådan en lille fyr Laura sov 3-4 timer til middag, da hun var i den alder

Mmh det er da underligt. Men han er ikke træt

Anmeld

12. april 2012

MortilCilas

morethanperfect skriver:

Han får ikke så meget søvn 

Her putter vi kl. 19-19.30 og han sover som regel til kl. 7 ..

Så sover han mellem 2-4 timer i Dagplejen .
Han er 17 mdr.  

Hvor er det vildt. Tænk at Cilas ikke sover mere, skal lige siges at han har altid sovet utrolig meget, men ikke mere

Anmeld

12. april 2012

MortilCilas

tinasmor skriver:

Måske du kunne prøve en uges tid at lægge ham tidlige nogle gange så tager det lige lidt tid at køre dem ind i den nye rutine. hvis  han nogle gange er en time om at sove nu, så vil han sikkert også være det i den nye rutine, men hvis du f.eks læger ham 19.00 så vil han så sove kl 20 istedet for 21. Selv om han sover kl 20 så betyder det ikke nødvendigvis at han vågner tidligere.

Begge mine kommer i seng kl 19 og den lille sover 3 timer til middag. De vågner begge ca 06.15

Han sov mellem 18 og 19 på et tidspunkt, men stod op kl 4, så rykked hans sengetid lidt af gangen, og når han så kom i seng kl 20 sov han til kl 7. Så har ikke lyst til at ligge ham tidligere end 20, da det stadig er nat for mig kl 4-5 tiden om morgen

Anmeld

12. april 2012

morethanperfect

MortilCilas skriver:

Hvor er det vildt. Tænk at Cilas ikke sover mere, skal lige siges at han har altid sovet utrolig meget, men ikke mere

Well .. Hvis ikke han har brug for mere søvn er det jo bare fint for ham

Det er omvendt med Oscar .. Han har aldrig været vild med at sove .. Nu indhenter han nok noget af det  

Anmeld

12. april 2012

MortilCilas

Den lykkelige skriver:

min datter er 13 mdr og hun har de sidste 3 mdr sovet fra kl 18.30-6 også to til 3 timer til middag..  den rytme fik hun da hun startede i dagpleje.. inden sov hun kun 2x40 min om dagen og fra 18.30-7/8.

Hvor er det vildt .. Cilas har altid haft sin egen rytme til middag, og har de også i vuggestuen, men han vil ikke sove mere

Anmeld

12. april 2012

MortilCilas

Janni. skriver:

Vores Silas kommer i seng omkring 19. Og sover til cirka 6.30 - 7.00.  Ud over det, sover han 2-3 timer i dagpleje. 

Han er lige begyndt at nægte nat flasken så vi er begyndte at putte uden. Han har hele tiden faldet i søvn til flasken uanset hvad vi har gjort, så det er lige en ny rutine vi skal have kørt ind nu. Og det kører rigtig godt. Vi er på 5. dag nu. 

Han bliver 13 mdr imorgen. 

Han sover også meget Cilas har ikke fået bryst siden han var 13 mdr, og tog lige 3 dage at køre ind, så var det godt igen. Og han får ikke flaske eller noget, og har altid kunne ligge ham også sov han bare, men nu er han simpelthen bare ikke træt

Anmeld

12. april 2012

MortilCilas

morethanperfect skriver:

Well .. Hvis ikke han har brug for mere søvn er det jo bare fint for ham

Det er omvendt med Oscar .. Han har aldrig været vild med at sove .. Nu indhenter han nok noget af det  

Det er sq noget værre noget med de unger

Anmeld

12. april 2012

Krussedulle

MortilCilas skriver:

Hvad tid kommer jeres unger i seng, og hvad tid står de op?

Cilas blev 1 år i Januar, og efter vi har rykket tiden, kommer han i seng kl 20.00 Men sover mange gange først 20.30 - 21.00 også står han op igen kl 6.00 og han sover knapt 2 timer dagligt Før tiden blev rykket kom han i seng kl 19.00 da han var helt kvæstet, og stod op kl 6.00 - 6.30 og sov mindst 3 timer dagligt til middag.

Også kom jeg til at tænke på hvad tid andre børn på hans alder kommer i seng og hvad tid de står op?!

Storm er 14 mdr og bliver puttet kl 18.30-19.00 og så står han op kl 06.30-07.00 ... Han har taget en lur om formiddagen fra ca 09.00-10.30-11.00.. Og så en lur igen i løbet af eftermiddagen ... Men jeg tror snart den lur om formiddagen er overflødig.. I dag har han sprunget den over, og i stedet sovet fra 12.00-15.15

Anmeld

12. april 2012

MortilCilas

Krussedulle skriver:

Storm er 14 mdr og bliver puttet kl 18.30-19.00 og så står han op kl 06.30-07.00 ... Han har taget en lur om formiddagen fra ca 09.00-10.30-11.00.. Og så en lur igen i løbet af eftermiddagen ... Men jeg tror snart den lur om formiddagen er overflødig.. I dag har han sprunget den over, og i stedet sovet fra 12.00-15.15

Han sover også meget i forhold til Cilas .. men det er vel bare sådan.

Men den der formiddagslur ryger lidt som fra den ene dag til den anden næsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.