Økonomi når man har 1 barn - hvordan ser din ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Nadja+Baby+2012

Hej tøser

Jeg står i den situation at jeg er opsagt pr 1 august. Jeg går på barsel d 24 august, så det er lidt dårligt planlagt. 

Jeg ku godt tænke mig at vide hvor mange penge i har efter jeres budget er betalt?? Jeg kommer jo på de der barselspenge, som er omkring 11000 udbetalt, og det er 7000 mindre end jeg plejer, så der skal strammes ind. 

Min kæreste og jeg har regnet ud at vi kan få 7000 til mad m.m her har vi trukket benzin fra. 

Vil i mene det er nok? Eller kommer vi til at leve på en sten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Nettemor

Det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

12. april 2012

morethanperfect

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hej tøser

Jeg står i den situation at jeg er opsagt pr 1 august. Jeg går på barsel d 24 august, så det er lidt dårligt planlagt. 

Jeg ku godt tænke mig at vide hvor mange penge i har efter jeres budget er betalt?? Jeg kommer jo på de der barselspenge, som er omkring 11000 udbetalt, og det er 7000 mindre end jeg plejer, så der skal strammes ind. 

Min kæreste og jeg har regnet ud at vi kan få 7000 til mad m.m her har vi trukket benzin fra. 

Vil i mene det er nok? Eller kommer vi til at leve på en sten?

Ja det vil jeg mene er mere end rigeligt .. 

Aner faktisk ikke hvor meget vi har , men jeg ved vi bruger dem på det forkerte .. For de forsvinder for hurtigt

Anmeld

12. april 2012

serinasmor

vil mene det er mere end rigeligt

men jeg er også på su og vi er vant til at leve på en sten

prøv at gemme boner på ALT hvad i køber den næste måned og se så hvad det er i kan skære fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.