Ansøgningsfrist til uddannelse overskredet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Anonym trådstarter

er der nogen der ved om man stadigvæk kan prøve at komme ind selvom uddannelses fristen for optagelse er overskredet? (1.Marts)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

pemiro

Anonym skriver:

er der nogen der ved om man stadigvæk kan prøve at komme ind selvom uddannelses fristen for optagelse er overskredet? (1.Marts)

Tror det er forskelligt fra uddannelse til uddannelse.. Også alt efter hvor mange der søger ind, kunne jeg forestille mig..

Hvis jeg var dig ville jeg ringe og snakke med uddannelsesstedet

Anmeld

12. april 2012

JH12

Du kan altid prøve og ringe, eller bare prøve at sende en ansøgning, det kan jo være de har nogen ekstra pladser..

Anmeld

12. april 2012

dpb

Anonym skriver:

Afhængig af uddannelse så er der måske endnu en frist...

Jeg selv søgte ind på en uddannelse hvor der var to forskellige datoer for frist... det afhang nemlig af om man søgte ind som kvote2 eller kvote1 ansøger

Det bedste jeg kan råde dig til er at kontakte uddannelsesstedet direkte og forhøre dig hvilke muligheder der er

Qnuz

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Tror det er forskelligt fra uddannelse til uddannelse.. Også alt efter hvor mange der søger ind, kunne jeg forestille mig..

Hvis jeg var dig ville jeg ringe og snakke med uddannelsesstedet

jeg skrev en email til dem og fik svar idag fra begge steder. jeg kan stadigvæk nå at søge

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Du kan altid prøve og ringe, eller bare prøve at sende en ansøgning, det kan jo være de har nogen ekstra pladser..

fik skrevet med dem og jeg kan heldigvis stadigvæk nå at søge ind

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

dpb skriver:

Afhængig af uddannelse så er der måske endnu en frist...

Jeg selv søgte ind på en uddannelse hvor der var to forskellige datoer for frist... det afhang nemlig af om man søgte ind som kvote2 eller kvote1 ansøger

Det bedste jeg kan råde dig til er at kontakte uddannelsesstedet direkte og forhøre dig hvilke muligheder der er

Qnuz

jeg skrev til dem i går og fik heldigvis positiv respons i dag..ved begge uddannelsessteder kan jeg stadivæk nå at søge

Anmeld

13. april 2012

dpb

Anonym skriver:

jeg skrev til dem i går og fik heldigvis positiv respons i dag..ved begge uddannelsessteder kan jeg stadivæk nå at søge

super... håber du kommer ind

Hvad er det du vil søge ind som?? bare nysgerrig 

Qnuz

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

dpb skriver:

super... håber du kommer ind

Hvad er det du vil søge ind som?? bare nysgerrig 

Qnuz

Tak som tandklinikassistent

Anmeld

13. april 2012

dpb

Anonym skriver:

Tak som tandklinikassistent

oki

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.