at tælle ned - hvad tæller i ned til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

chael

Jaaaaah.... tæller ned til imorgen, der får jeg nemlig min helt nye lækre hjørnesofa fra IKEA. Vi skal hente den imorgen. Kæft hvor jeg bare mega meget glæder mig.

Har ønsket mig den i 2 år og NU får jeg den endelig

Og så tæller jeg dagene til min datter har sidste dag i børnehaven d. 30 april. Og d. 1 maj, skal hun starte i SFO. Og efter sommerferien, hvor hun så også lige har fødselsdag, så starter hun i 0. Klasse.

Og så bliver den yngste 1 år til oktober. Den mellemste har haft fødselsdag

*Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Tildes mor

Muhmi skriver:

Jeg tæller ned til den dag jeg skal giftes... Det bliver bare SÅ spændende! Og jeg glæder mig helt utroligt meget...

UuUUH!

- hvornår er det så? 

Vi skal også snart giftes, men det bliver nu ikke det helt store gilde - en tur på rådhuset og så hjem til svigerforældrene og så er det faktisk det 

Anmeld

12. april 2012

Tildes mor

chael skriver:

Jaaaaah.... tæller ned til imorgen, der får jeg nemlig min helt nye lækre hjørnesofa fra IKEA. Vi skal hente den imorgen. Kæft hvor jeg bare mega meget glæder mig.

Har ønsket mig den i 2 år og NU får jeg den endelig

Og så tæller jeg dagene til min datter har sidste dag i børnehaven d. 30 april. Og d. 1 maj, skal hun starte i SFO. Og efter sommerferien, hvor hun så også lige har fødselsdag, så starter hun i 0. Klasse.

Og så bliver den yngste 1 år til oktober. Den mellemste har haft fødselsdag

*Camilla

de bliver altså bare alt for hurtigt store, her er der godt nok et års tid til at hun skal starte i SFO'en men det kommer altså bare tæt på! 

Anmeld

12. april 2012

Rosengreen

Jeg tæller ned til termin  128 dage endnu 

Anmeld

12. april 2012

FrkLarsen

Tildes mor skriver:

Jeg tæller ned til alt, hele tiden og igen

f.eks: nu er der kun 10 timer og 20 minutter til midnat!

- det er så de færreste dage jeg tæller ned til midnat vil jeg godt lige sige

Men ellers tæller jeg ned til min scanning om 15 dage og til min datters fødselsdag om 5 måneder og 3 dage

Er der andre end mig der tæller ned - og til hvad?  

Jeg tæller ned til min datters 2års fødselsdag d. 4/8 

Ellers tæller jeg ned til en tur til frisøren d. 20, har ikke været afsted i 6år! 

Anmeld

12. april 2012

Mette.

Jeg tæller ned til alt, hele tiden og igen

f.eks: nu er der kun 10 timer og 20 minutter til midnat!

- det er så de færreste dage jeg tæller ned til midnat vil jeg godt lige sige

Men ellers tæller jeg ned til min scanning om 15 dage og til min datters fødselsdag om 5 måneder og 3 dage

Er der andre end mig der tæller ned - og til hvad?  

Jeg tæller ned til min datter bliver 2 år om 2 1/2 uge. Det er så vildt hun allerede er blevet så stor!

Også tæller jeg ned til den største og mest krævende eksamen på mit studie er overstået d. 29 + 31 maj.  Og at jeg derefter kan kalde mig bachelor, jubii!

Anmeld

12. april 2012

Muffinmus

to ting........

Tæller ned til jeg skal til mick øgendahl stand up den 21...(hvis lillesøster ikke kommer ud lige der)

og tæller ned til min kommende fødsel:-)

Anmeld

12. april 2012

delimus

Tæller ned til min fødselsdag :-) Jeg skal nemlig noget i år jeg ALDRIG har prøvet før.

Jeg skal holde min datter Hannah's første fødselsdag. Var nemlig så heldig at få hende i fødselsdagsgave sidste år  
Så det bliver jo en kæmpe stor dag, den første af mange  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.