Kan man leje en barnevogn? Tænker med hensyn til ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.711 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. april 2012

cecilie1984

Vi skal i sommerhus i sommerferien og vi kommer til at skulle have mange ting med og vi har brug for barnevognen men ikke plads i bilen pga alt det andet.

Kan man købe sig til at leje en barnevogn/klapvogn i feks en uge??

Nogen der ved det???

Tænker på baby sam, ønskebørn og hvad de nu ellers hedder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Lone Jakobsen

nu ved jeg ikke hvor du skal hen, men vi stod lidt med det samme problem. vi skal til Bornholm, og havde ikke plads til klapvognen. så vi googlede klapvogn + udlejning Bornholm, og på den måde fandt vi et sted hvor man ku leje det.

Anmeld

12. april 2012

tinasmor

Vi skal i sommerhus i sommerferien og vi kommer til at skulle have mange ting med og vi har brug for barnevognen men ikke plads i bilen pga alt det andet.

Kan man købe sig til at leje en barnevogn/klapvogn i feks en uge??

Nogen der ved det???

Tænker på baby sam, ønskebørn og hvad de nu ellers hedder

vi have prøvet et par gange vi skulle til udlandet. Det lykkes os ikke. De havde slet ikke barnevogne på samme måde som vi havde i DK (vores datter var 2 år) og sov stadigvæk til middag i sin barnevogn.

.-----Sorry så lige efterfølgende at det var sommerhus i DK----

Anmeld

12. april 2012

cecilie1984

Lone Jakobsen skriver:

nu ved jeg ikke hvor du skal hen, men vi stod lidt med det samme problem. vi skal til Bornholm, og havde ikke plads til klapvognen. så vi googlede klapvogn + udlejning Bornholm, og på den måde fandt vi et sted hvor man ku leje det.

vi skal op omkring ålborg

Anmeld

12. april 2012

Lone Jakobsen

cecilie1984 skriver:

vi skal op omkring ålborg

prøv da at kontakte den lokale babysam eller ønskebørn deroppe, hør om de har den mulighed. ellers er der også nogle ferie steder der udlejer klapvogne.

Anmeld

12. april 2012

cecilie1984

Lone Jakobsen skriver:

prøv da at kontakte den lokale babysam eller ønskebørn deroppe, hør om de har den mulighed. ellers er der også nogle ferie steder der udlejer klapvogne.

har lige fundet ud af det og både ønskebørn og kære børn vil gerne leje en ud

Anmeld

12. april 2012

Lone Jakobsen

cecilie1984 skriver:

har lige fundet ud af det og både ønskebørn og kære børn vil gerne leje en ud

nej hvor super godt. de er desværre ikke på Bornholm, for ellers var det også vores første forslag

Anmeld

21. august 2014

Lejenbarnevogn.nu

Jeg lejer barnevogne, klapvogne, søskendevogne ud i Storkøbenhavn. Vognene må godt nok ikke medbringes på fly, men jeg har flere kunder der som dig, ikke har plads i bilen når den skal feriepakkes - og en af vognene kan klappes helt sammen og fylder ikke noget og så er der plads til bagagen også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.