Lige et pive indlæg fra mig..
Jeg elsker at amme mit barn, og det betyder rigtig meget for mig at amme ham og det bånd vi får af det.
Men jeg har virkelig måtte kæmpe for det!
Han tog ikke nok på, og måtte begynde at supplere med mme da han var 2,5 måned med to flasker om dagen. Her måtte jeg virkelig kæmpe for at holde ham ved ilden da han foretrak/foretrækker flasken 
Udover det er han også startede på grød nu(han er 5 måneder), og han er også rigtig glad for det. Så jeg kæmper for at opretholde amningen.
Det er enormt hårdt, og føler mig i forvejen ret afvist af ham(omend han virkelig nyder hyggen i det. Det bare når han er rigtig sulten han hellere ville have flaske eller grød)
Jeg har samtidigt tabt mig meget. Men det ikke sådan så jeg er farligt undervægtig eller noget(BMI på 17,9).
Men min familie og veninder mener åbenbart det et KÆMPE problem! Så i stedet for at støtte mig i at holde ved amningen(især nu jeg faktisk er ked af den ikke ligefrem kører så godt) så stikker de til mig konstant!
Bla. Med kommentarer som "han vil jo hellere have flaske. Så giv dog op", "du er ikke andet end skind og ben. Så drop dog den amning for du kan alligevel ikke være der 100% for ham hvis du ingen energi har", "man skal jo ikke amme for enhver pris", "det er jo ikke jordens undergang at han får flaske" osv osv
Samtidigt så omtaler de ham konsekvent som flaskebarn og har gjort det siden jeg begyndte at supplere
han får altså kun 250ml om dagen fordelt ud på 2 flasker! Men alligevel siger de også til andre at han er flaskebarn. Selvom de ved jeg ikke har det godt med at skulle supplere i forvejen.
Det såre mig bare så meget! Føler de burde støtte mig og ikke gøre mig mere ked.
Er det mig der er nærtagende?
Derudover håber jeg jo at kunne fortsætte med at give ham af min mælk til han er 9-12 måneder som anbefalet. Det stejler de fuldstændigt over, og fatter ikke jeg bliver ved.