jeg har mødt en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2012

Anonym trådstarter

han er fantastisk og han får mig til at føle mig som en prinsesse... dog er der lige 2 ting der spøger lidt:

1) han er noget yngre end mig omend virkelig moden og langt i sit liv

2) han bor i et godt stykke længere sydpå (som i nede der hvor de har bjerge og sådan noget)

Han kommer herop om 1½ uge for at besøge mig og jeg glæder mig helt vildt... Jeg har lyst til at fortælle hele verden om ham men jeg holder lige lidt lav profil indtil jeg ved hvad det skal blive til

Var bare nødt til at dele det med jer hvor er det dog fantastisk at føle sig som teenager igen med sommerfugle i maven, småsmil på læben dagen lang og samtaler til langt ud på natten... Selv hvis det viser sig ikke at være mit livs kærlighed så er det en periode med omsorg, kærlighed og spænding - det trænger jeg til

SUK... på den gode måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Ma-lu

Coooool .!

Anmeld

11. april 2012

Becks

Anonym skriver:

han er fantastisk og han får mig til at føle mig som en prinsesse... dog er der lige 2 ting der spøger lidt:

2) han bor i et godt stykke længere sydpå (som i nede der hvor de har bjerge og sådan noget)

Han kommer herop om 1½ uge for at besøge mig og jeg glæder mig helt vildt... Jeg har lyst til at fortælle hele verden om ham men jeg holder lige lidt lav profil indtil jeg ved hvad det skal blive til

Var bare nødt til at dele det med jer hvor er det dog fantastisk at føle sig som teenager igen med sommerfugle i maven, småsmil på læben dagen lang og samtaler til langt ud på natten... Selv hvis det viser sig ikke at være mit livs kærlighed så er det en periode med omsorg, kærlighed og spænding - det trænger jeg til

SUK... på den gode måde

Stort tillykke, det er en fantastisk følelse

Mht. alderen, så ville jeg ikke tænke over det.. Hvis kemien og kærligheden er der, så skal det hele nok gå

Med sydpå, mener du så udlandet?

Anmeld

11. april 2012

Gaia

Det lyder bare dejligt sikke skønt med en forårs-forelskelse. Det bliver da ikke bedre. Og da skidt pyt med alderen. Den skal da ikke have indflydelse. Kan i lide hinanden, har i ting tilfælles osv. Så glem da alderen. At han bor syd på, giver jo bare en mulighed fir, hvis det bliver jer, at prøve noget nyt. Enten at du flytter eller han flytter. Jo set før at det jan fungerer selvom den ene måske skal flytte. Og da heldigvis forholdsvis nemt at komme med fly rundt i europa. Og tager jo fra de fleste stederikke mere end en 4-5 timer for at komme hjem til dk. Til sammenligning tager det næsten 3 1/2 time at komme fra viborg til odense..så jo egentlig ik ret meget mere det tager med fly fra diverse lande i europa.  Så go for it og nyd det . 

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Stort tillykke, det er en fantastisk følelse

Mht. alderen, så ville jeg ikke tænke over det.. Hvis kemien og kærligheden er der, så skal det hele nok gå

Med sydpå, mener du så udlandet?

ja det tager nogle timer i fly...

Men... Jeg er ret sikker på han er det værd

Anmeld

12. april 2012

come2

Anonym skriver:

SUK... på den gode måde

Har i ikke mødt hinanden endnu eller?

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Det lyder bare dejligt sikke skønt med en forårs-forelskelse. Det bliver da ikke bedre. Og da skidt pyt med alderen. Den skal da ikke have indflydelse. Kan i lide hinanden, har i ting tilfælles osv. Så glem da alderen. At han bor syd på, giver jo bare en mulighed fir, hvis det bliver jer, at prøve noget nyt. Enten at du flytter eller han flytter. Jo set før at det jan fungerer selvom den ene måske skal flytte. Og da heldigvis forholdsvis nemt at komme med fly rundt i europa. Og tager jo fra de fleste stederikke mere end en 4-5 timer for at komme hjem til dk. Til sammenligning tager det næsten 3 1/2 time at komme fra viborg til odense..så jo egentlig ik ret meget mere det tager med fly fra diverse lande i europa.  Så go for it og nyd det . 

det kan der godt være noget om

men det tager jo alligevel lidt tid med check in osv.... men mon ikke han er det værd

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Har i ikke mødt hinanden endnu eller?

jo jo vi har mødt hinanden

Anmeld

12. april 2012

Dot D

Super dejligt for dig, med sådan en gang forårsforelskelse

Anmeld

12. april 2012

Pige2009

Anonym skriver:

SUK... på den gode måde

Hvor er det bare dejligt Alder er sekundært Hvor har du været så heldig at møde sådan en dejlig fyr henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.