Hmm.. Endelig.. Eller hvad?? Ved i det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. april 2012

NessaXenia

Jeg er efterhånden træt.. Vanessa har efter 1 1/2 måned med 6 mellemøresbetændelser, 2 første tænder på 14 dage, feber, seperationsangst, og har kun ville sove på MIN arm i 2 måneder..

Og nu er det så endelig kommet dertil at hun skal ha lagt dræn på mandag. Åh nej men håber det hjælper.

Nu til spørgsmålet:

Hun er hævet i overmunden altså kun der på gummen hvor fortænderne er, og den hævelse er sådan ned til kanten af gummen, er det sådan det ser ud når de er på vej?
Kan ikke rigtig sammenligne med undermunden og de 2 hun har.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Jonatansmor

VanessaBaby skriver:

Jeg er efterhånden træt.. Vanessa har efter 1 1/2 måned med 6 mellemøresbetændelser, 2 første tænder på 14 dage, feber, seperationsangst, og har kun ville sove på MIN arm i 2 måneder..

Og nu er det så endelig kommet dertil at hun skal ha lagt dræn på mandag. Åh nej men håber det hjælper.

Nu til spørgsmålet:

Hun er hævet i overmunden altså kun der på gummen hvor fortænderne er, og den hævelse er sådan ned til kanten af gummen, er det sådan det ser ud når de er på vej?

Knus

Lyder som tænder. Her er drengens gummer også hævet, især hvis det blev en slem omgang.

Kold frugt: melon, bananer - bløde frugter som barnet kan få gnubbet de gummer rigtigt godt med. Tandbørsten brugte han også flittigt. Men ikke så meget de der købe gumme-ringe og dimser, dem gad han slet ikke

Anmeld

12. april 2012

NessaXenia

Tusinde tak fordi du som den eneste gad svare

Anmeld

12. april 2012

KM78

Kolde agurker var et hit da min søn havde tænder på vej, så var man også sikker på at han fik noget væske...

Synd med de mange mellemøresbetændelser. Er selv et ørebarn, og dræn reddede min forældres forstand og mit helbred  Jeg var ellers ugens gæst i vuggestuen og børnehaven så tit jeg havde mellemøresbetændelser.

Anmeld

12. april 2012

Mother-love

Øv da hvor en omgang. Lige en krammer herfra. Vi har også lige været igennem en månede med konstandt sygdom. Feber i lange baner, røde øre, lungebetændelse og øjenbetændelse.

Angående hævelse af gummerne. Det lyder som tænderne der er på vej. Isabella var også meget hævet i overmunden men hun fik også næsten 4 tænder i overmunden på en gang.

Håber snart det går over så du kan nyde at være mor igen.

Anmeld

12. april 2012

NessaXenia

KM78 skriver:

Kolde agurker var et hit da min søn havde tænder på vej, så var man også sikker på at han fik noget væske...

Synd med de mange mellemøresbetændelser. Er selv et ørebarn, og dræn reddede min forældres forstand og mit helbred  Jeg var ellers ugens gæst i vuggestuen og børnehaven så tit jeg havde mellemøresbetændelser.

Ja agurker er godt

Og det bliver forhåbenligt bedre mht MØB på mandag når der lægges dræn..

Dp start om 20 dage så er ørene i hvert fald ikke truet med sygdom

Anmeld

12. april 2012

morethanperfect

VanessaBaby skriver:

Nu til spørgsmålet:

Knus

Det lyder godt nok hårdt 

Håber på bedre tider for jer . Og ja , det sidste der lyder til tænder 

Anmeld

12. april 2012

NessaXenia

michelledam skriver:

Øv da hvor en omgang. Lige en krammer herfra. Vi har også lige været igennem en månede med konstandt sygdom. Feber i lange baner, røde øre, lungebetændelse og øjenbetændelse.

Angående hævelse af gummerne. Det lyder som tænderne der er på vej. Isabella var også meget hævet i overmunden men hun fik også næsten 4 tænder i overmunden på en gang.

Håber snart det går over så du kan nyde at være mor igen.

Ja der må man sige

Så må vi se hvad der kommer efter dp start d. 1..

Tak for svar.. Og tror også det er endnu en omgang med tænder...

Anmeld

12. april 2012

NessaXenia

morethanperfect skriver:

Det lyder godt nok hårdt 

Håber på bedre tider for jer . Og ja , det sidste der lyder til tænder 

Ja meget, specelt efter min kæreste startede job igen i tirsdags 4 mdrs ledighed.

Oppe i gummen hvor fortænderne ligger er de helt hævede og røde..
Kan ikke rigtig se om de er på vej som man kan i undermunden, men pludselig kan man vel mærke dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.