Anonym skriver:
Heej piger 
Jeg har over længere tid overvejer ar melde mig til fristet, for at udfordrer mig selv, rykke nogle grænser og opleve nogle nye ting i mit liv..
Men så er det at jeg ikke rigtig kan finde ud af hvad man skal skrive i sådan en ansøgning.? Nogle der har nogle gode forslag til hvad man kan skrive?
Jeg gætter på, at du skal tage en anden indgangsvinkel.
Det er en hård branche, og jeg ved godt, at der i opslaget står, at " Du får nu en enestående chance for at komme ud på dit livs rejse, hvor dine vildeste drømme kan gå i opfyldelse! Du får muligheden for at udfordre dig selv og overskride dine grænser." - men i bund og grund er det jo ikke det, det handler om - det gælder for dem om at caste de mest interessante personligheder, nogle der skinner igennem på kamera, som kan lave "godt fjernsyn", som skaber drama og omtale i alle medier, så seertallene går i vejret, og de tjener flest mulige penge.
Du skal nok spørge dig selv, om DU kan levere varen - og hvis du kan, så er det din opgave at fortælle dem det - sælg varen, men du skal være sikker på, at du kan leve op til det.
Har du tænkt over konsekvenserne ved at deltage i sådan et program? Der er rigtig mange "haters" derude - og er du parat til at blive konfronteret i de mest mærkelige situationer?
Anmeld