Vores soveværelse er skævt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Tildes mor

Det tror jeg i hvert fald, jeg blev nødt til lige at ligge mig ind i sengen ... og det skulle jeg da aldrig have gjort, for nu er jeg 100% sikker på at væggene og gulvet er skævt herinde.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det virker altså som om at væggene inde i vores soveværelse er højere i højre side end i venste, og det samme gælder gulvet 

Vores stikkontakter sidder også skævt hvis i spørger mig ... jeg tror altså jeg er ved at blive tosset 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Madam Blå

Tildes mor skriver:

Det tror jeg i hvert fald, jeg blev nødt til lige at ligge mig ind i sengen ... og det skulle jeg da aldrig have gjort, for nu er jeg 100% sikker på at væggene og gulvet er skævt herinde.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det virker altså som om at væggene inde i vores soveværelse er højere i højre side end i venste, og det samme gælder gulvet 

Vores stikkontakter sidder også skævt hvis i spørger mig ... jeg tror altså jeg er ved at blive tosset 

Jeg har tit været i rum, som er skæve. Ikke helt vildt skæve, men lige nok til at drille en lidt.

Jeg tror ikke du er tosset

Hvis du er, så er jeg også

Anmeld

11. april 2012

Tildes mor

Madam Blå skriver:

Jeg har tit været i rum, som er skæve. Ikke helt vildt skæve, men lige nok til at drille en lidt.

Jeg tror ikke du er tosset

Hvis du er, så er jeg også

Det har jeg også - men det her er helt vildt, og jeg er den eneste der kan se det så jeg føler mig lidt tosset 

Anmeld

11. april 2012

Madam Blå

Tildes mor skriver:

Det har jeg også - men det her er helt vildt, og jeg er den eneste der kan se det så jeg føler mig lidt tosset 

Åh det kender jeg godt!

Ser du om billeder hænger skævt? Jeg ser alle skævheder. Selv de mindste. Og så er jeg også som regel ene om at se det Kan også føle mig lidt tosset nogle gange

Måske jeg er det, egentlig

Men måske din balance eller noget er påvirket af graviditeten? Det må jo være en stor påvirkning at have tre små bebser i maven

Tillykke med dem, forresten

Anmeld

11. april 2012

Tildes mor

Madam Blå skriver:

Åh det kender jeg godt!

Ser du om billeder hænger skævt? Jeg ser alle skævheder. Selv de mindste. Og så er jeg også som regel ene om at se det Kan også føle mig lidt tosset nogle gange

Måske jeg er det, egentlig

Men måske din balance eller noget er påvirket af graviditeten? Det må jo være en stor påvirkning at have tre små bebser i maven

Tillykke med dem, forresten

alt virker skævt, føler ennda jeg ligger skævt i sengen ... 

Det kan da egentlig godt være du har ret i det,hmm ... men det kan jeg vel umuligt få svar på 

Og mange tak 

Anmeld

11. april 2012

lycly

Årh hvor jeg kender det Jeg havde altså målt de vægge der, hvis det havde været mig

Anmeld

11. april 2012

Tildes mor

LunaLykke skriver:

Årh hvor jeg kender det Jeg havde altså målt de vægge der, hvis det havde været mig

Jeg har faktisk lige sendt manden ud i bilen efter hans vaterpas og et målebånd 

Anmeld

11. april 2012

lycly

Tildes mor skriver:

Jeg har faktisk lige sendt manden ud i bilen efter hans vaterpas og et målebånd 

Hahaha, jeg havde gjort det samme! Du må lige opdatere om det så ER skævt

Anmeld

11. april 2012

Tildes mor

LunaLykke skriver:

Hahaha, jeg havde gjort det samme! Du må lige opdatere om det så ER skævt

det er ikke skævt, højest en millimeter eller to hvis det overhovedet er og det burde jo ikke påvirke det 

- jeg er nok bare ved at blive tosset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.