Update på Linas vægt... Til de nysgerrige.. (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Mira0911

Lina er jo noget undervægtig... Så efter sidste sundhedsplejerske besøg skulle vi begynde med kontrol hver 14. dag.... 

Da sundhedsplejersken var her inden kontrollerne begyndte vejede Lina 5840g og 7 måneder i næste uge... 

Sundhedsplejersken kom forbi Onsdag i påsken for at lave kontrol på vægten... På 14 dage har hun taget 180 g på og vægten sagde på det tidspunkt 6020g... 

Næste kontrol er Onsdag i næste uge, sundhedsplejersken ser helst at hun tager 200g på pr. 14 dage der går... 

Og lige et skønt billede af en sovende Blomst med en hånd i hovedet... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Frk.S

He he, den frø har Freja også.

Ih altså det er så sødt at se hvordan de kan sove på de mest underlige måder.

Held og lykke med hendes vægtstigning. Hun er da i hvert fald en bette én i forhold til Freja (som har passeret 10 kg - og er godt 7 måneder)  
Men ud fra billedet synes jeg da ikke hun ser så undervægtig ud - måske det bare er måden hun ligger på.

Anmeld

11. april 2012

Mira0911

Frk.S skriver:

He he, den frø har Freja også.

Ih altså det er så sødt at se hvordan de kan sove på de mest underlige måder.

Held og lykke med hendes vægtstigning. Hun er da i hvert fald en bette én i forhold til Freja (som har passeret 10 kg - og er godt 7 måneder)  
Men ud fra billedet synes jeg da ikke hun ser så undervægtig ud - måske det bare er måden hun ligger på.

Hehe den høre til aktivitetstæppet hun har...  Vi har haft den i laaaaaang tid... Ved du så at man kan hive den i benene, altså nedad så vibrere den? 

Det fandt vi først ud af her i weekenden.... Vi har hvert fald haft den i 4 måneder... 

Hun ser ikke undervægtig ud på billedet eller når man klæder hende af, hun er bare laaaang og spinkel... 

Anmeld

11. april 2012

Frk.S

Mira0911 skriver:

Hehe den høre til aktivitetstæppet hun har...  Vi har haft den i laaaaaang tid... Ved du så at man kan hive den i benene, altså nedad så vibrere den? 

Det fandt vi først ud af her i weekenden.... Vi har hvert fald haft den i 4 måneder... 

Hun ser ikke undervægtig ud på billedet eller når man klæder hende af, hun er bare laaaang og spinkel... 

Ja ja, Freja har også hele tæppet.

Ha ha ha. Ja, det har jeg fundet ud af, men der gik også noget tid. Jeg fablede løs om at den da måtte kunne et eller andet når den var hård indeni (og alle de andre ting kunne et eller andet), men kunne ikke lige finde ud af hvad.

En dag trak Freja en lille smule i den og det sagde en lyd - først troede jeg at hun havde revet den i stykker, men så så jeg hvad den kunne.
Tror hun havde det en måned eller sådan noget før hun "viste mig" hvad den kunne.  Men jeg er da glad for at høre jeg ikke er den eneste der ikke fattede det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.