Lukkede æggeleder som nu er åben men hvordan kan det ske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. april 2012

pigemusen

Hej

Jeg har et meget underligt spørgsmål.

Jeg har været igennem en undersøgelse med kiggert og luft under fuldnarkose i 2006 Og fik der konstateret lukkede æggeleder i begge sider.

Og har derefter været igennem 2 ivf behandlinger med graviditet begge gangene.

Jeg har derefter haft tvivl om jeg har været gravid udenfor livmoderen nogle gange.

Derefter syntes min læge jeg skulle tjekkes igen, men denne gang med røgen og kontrastvæske.

Den undersøgelse viste med sikkert at begge mine æggeleder var fuld åben og jeg kunne selv se væsken flyde igennem Men hvordan kan dette lade sig gøre og hvilken behandling af dem jeg har fået er mest sikrest????

Nogen som kan svare på dette

Mvh GItte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

l.kjoeller

Ved ikke hvordan det fungerer men min venindes æggeledere var betændte efter en sprængt blindtarmt og fungerede heller ikke . Vupti efter ivf behandling blev hun naturligt gravid. Gad vide om det kickstarter noget

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

privatdagplejeodense skriver:

Hej

Jeg har et meget underligt spørgsmål.

Jeg har været igennem en undersøgelse med kiggert og luft under fuldnarkose i 2006 Og fik der konstateret lukkede æggeleder i begge sider.

Og har derefter været igennem 2 ivf behandlinger med graviditet begge gangene.

Jeg har derefter haft tvivl om jeg har været gravid udenfor livmoderen nogle gange.

Derefter syntes min læge jeg skulle tjekkes igen, men denne gang med røgen og kontrastvæske.

Den undersøgelse viste med sikkert at begge mine æggeleder var fuld åben og jeg kunne selv se væsken flyde igennem Men hvordan kan dette lade sig gøre og hvilken behandling af dem jeg har fået er mest sikrest????

Nogen som kan svare på dette

Mvh GItte

mange æggeleder åbner sig selv når man får luft eller kontrast væske igennem..  måske de er forklaringen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.