Jeg står i helt præcis samme situation som dig, desværre ingen solstråle historie herfra, men håber på jeg kan komme med en på tirsdag når jeg har testdag. Denne gang er vores 8. forsøg (IUI), men der gik så over et år før vi blev henvist..
Krydser fingre for det lykkes for jer
Føler med dig, ved hvordan det er med alle de tanker og især hvis man ikke har nogle at snakke med omkring det. Jeg har brugt baby.dk rigtig meget i den periode her hvor vi ikke havde fortalt det til nogen. Min kæreste har selvfølgelig været god til at ligge øre til, når jeg har været ked a det, men nu ved mine forældre, min lillesøster, mine nære veninder, min svigermor og svigerinde det, det har virkelig lettet utroligt meget, at få det sagt, så de har forståelse for hvorfor man sommetider er virkelig nedtrygt og ked af det, for jeg har tit brudt sammen foran dem uden at kunne fortælle hvad der var galt s; Så mit råd er, at få det fortalt de nærmeste det og ellers forsøge at få tanker lidt væk, selvom det er svært, nyd hinanden, inden i forhåbligt snart bliver 3 

Anmeld