Hej piger:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. april 2012

SRP

Jeg er nu her på baby.dk, men min kæreste og jeg arbejder på at få en baby på 7. måned nu. Fik konstateret PCO for et par måneder siden, og det kom godt nok som et chok - har ingen symptomer udover en lidt uregelmæssig menstruation og de ekstra ægblærer ellers mærker jeg intet til det. Er nu på pergotime og ovitrelle (2. cyklus) og venter på at ku teste om små 14 dage.

Vil bare høre, hvor mange her som er blevet gravide med PCO vha. pergotime og hjemmeforsøg? Jeg har godt nok grædt mange tårer og er så bange for vi aldrig får børn Puha det er trist at tænke tanken.

Min kæreste fejler heldigvis intet, men ej hvor er jeg ked af tingene ikke går som håbet.

Glæder mig til at høre fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

ønskebørn74

Jeg er nu her på baby.dk, men min kæreste og jeg arbejder på at få en baby på 7. måned nu. Fik konstateret PCO for et par måneder siden, og det kom godt nok som et chok - har ingen symptomer udover en lidt uregelmæssig menstruation og de ekstra ægblærer ellers mærker jeg intet til det. Er nu på pergotime og ovitrelle (2. cyklus) og venter på at ku teste om små 14 dage.

Vil bare høre, hvor mange her som er blevet gravide med PCO vha. pergotime og hjemmeforsøg? Jeg har godt nok grædt mange tårer og er så bange for vi aldrig får børn Puha det er trist at tænke tanken.

Min kæreste fejler heldigvis intet, men ej hvor er jeg ked af tingene ikke går som håbet.

Har også PCOS... Krammer!!!

Og der er solstrålehistorier om det herinde, bare ikke fra mig..

Velkommen til!!!!!

Anmeld

11. april 2012

AMtrier

SRP skriver:

jeg lider ikke af PCO men har selv problemer med min cyklus.. min mand og jeg er dog i behandling mest fordi han er steril efter han har haft kræft..

du skal ikke være bekymret! du skal nok få alle de skønne børn du overhovedet vil have !!

når først du er i gang med behandling er du i de bedste hænder! bare vær tålmodig, det skal nok komme, på den ene eller den anden måde !!

krydser fingrer for at det snårt lykkedes for jer !
held og lykke

kram herfra

Anmeld

11. april 2012

Camillos

SRP skriver:

Jeg har selv pco.. 4 gange det dobbelte mandlige hormoner end normale kvinder, ægblærer på æggestokkene øget hårvækst og overvægt. 

Jeg tabte mig 12 kg, kom på metformin imod min pco ... gik fra en cyklus på mellem 2-9 mdr til 33-28 dage ... og nu er jeg gravid og har lige været til Nf scanning!  

Er ikke blevet hormonbehandlet... Tabte mig bare! 

Fat mod  jeg har aborteret 4 gange, på 5 år.. så det har for mig taget imellem ½ år til 1½ år at blive gravid

Solstråle historie herfra 

Anmeld

11. april 2012

ønskebørn74

Camillos skriver:

Jeg har selv pco.. 4 gange det dobbelte mandlige hormoner end normale kvinder, ægblærer på æggestokkene øget hårvækst og overvægt. 

Jeg tabte mig 12 kg, kom på metformin imod min pco ... gik fra en cyklus på mellem 2-9 mdr til 33-28 dage ... og nu er jeg gravid og har lige været til Nf scanning!  

Er ikke blevet hormonbehandlet... Tabte mig bare! 

Fat mod  jeg har aborteret 4 gange, på 5 år.. så det har for mig taget imellem ½ år til 1½ år at blive gravid

Solstråle historie herfra 

Guld historie!!!!!

Anmeld

11. april 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

Guld historie!!!!!

håber også snart det lykkes for dig!!! 

Anmeld

11. april 2012

Karina1

Jeg står i helt præcis samme situation som dig, desværre ingen solstråle historie herfra, men håber på jeg kan komme med en på tirsdag når jeg har testdag. Denne gang er vores 8. forsøg (IUI), men der gik så over et år før vi blev henvist..

Krydser fingre for det lykkes for jer  Føler med dig, ved hvordan det er med alle de tanker og især hvis man ikke har nogle at snakke med omkring det. Jeg har brugt baby.dk rigtig meget i den periode her hvor vi ikke havde fortalt det til nogen. Min kæreste har selvfølgelig været god til at ligge øre til, når jeg har været ked a det, men nu ved mine forældre, min lillesøster, mine nære veninder, min svigermor og svigerinde det, det har virkelig lettet utroligt meget, at få det sagt, så de har forståelse for hvorfor man sommetider er virkelig nedtrygt og ked af det, for jeg har tit brudt sammen foran dem uden at kunne fortælle hvad der var galt s; Så mit råd er, at få det fortalt de nærmeste det og ellers forsøge at få tanker lidt væk, selvom det er svært, nyd hinanden, inden i forhåbligt snart bliver 3

Anmeld

15. april 2012

kbh-tøs

Altså... her har jeg PCO og en lukket æggeleder og manden har nedsat sædkv.

Vi har den dejligste tøs på 17 mdr. og skal igang med nr. 2 snart.

Vi fik vores pige via ICSI, da jeg ingen mens. cyklus har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.