Hvad kan vi gøre? 40,5 i feber på panodil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Muhmi

Silas har nu 40,5 i feber på panodil junior...

Vi venter på at min svigermor kommer og henter os og kører til Skive hospital... Men hvad kan vi gøre i mellemtiden... Silas er helt slatten, sløv og trist... Han har kun en lille dragt på med korte ærmer og ben i... Vi prøver at give ham vand og ellers slappe af... Men er der noget andet vi skal huske/gøre?? Hilfe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

vitapigen

Muhmi skriver:

Vi venter på at min svigermor kommer og henter os og kører til Skive hospital... Men hvad kan vi gøre i mellemtiden... Silas er helt slatten, sløv og trist... Han har kun en lille dragt på med korte ærmer og ben i... Vi prøver at give ham vand og ellers slappe af... Men er der noget andet vi skal huske/gøre?? Hilfe...

I kan ikke gøre mere end det i gør nu.... Evt tage dragten af og lade ham gå i ble indtil i bliver hentet.... Men ja kolde klude og vand

Anmeld

11. april 2012

Isabella_mor

Muhmi skriver:

saftevand eller juice er en god idé... kroppen har brug for den energi der er i sukkeret når der er feber, for små børnekroppe har ikke særlig meget energi at tage af..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.