Blefri - problemer i dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Ellingsen

Nu skrev jeg jo ellers igår hvor godt det gik for Marcus med at være blefri.

I dag har han så været i dp for første gang uden ble, og det gik helt i kage. han har været på potten men ikke tisset på potten overhovedet. Men lige efter han har været på potten har han tisset i bukserne.

Både dp. mor og jeg forstår det ikke helt, da han er vant til at bruge potten nede i DP, og ofte har haft helt tørre bleer der nede, Altså kun tisset når han har været på potten. så det endte med at han fik ble på.

Skal vi give ham på igen (sådan for alvor) eller skal han bare bruge ble i dagplejen? eller skal vi give det nogle dage.

Er der andre af jer der har oplevet ligende problemer? Det skal lige siges at han har haft 1½ uges ferie fra dp.? kan det have nogen betydning?

Håber virkelig på et god råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Ellingsen

håber der er nogle der kan hjælpe med et godt råd

Anmeld

11. april 2012

marieo

hvis han bliver ked af det når han tisser i bukserne , ville jeg give ham bleen på igen .. måske bare et par uger og så prøve igen

hvis han ikke virker som om han tager det som et nederlag når han kommer til at tisse i bukserne ville jeg give det nogle flere dage uden ble inden jeg gav ham den på igen.

Det kan jo værre han bare havde en dag hvor det var svært at koncentrere sig om tisseriet

Anmeld

11. april 2012

2babygirls

Ellingsen skriver:

Nu skrev jeg jo ellers igår hvor godt det gik for Marcus med at være blefri.

I dag har han så været i dp for første gang uden ble, og det gik helt i kage. han har været på potten men ikke tisset på potten overhovedet. Men lige efter han har været på potten har han tisset i bukserne.

Både dp. mor og jeg forstår det ikke helt, da han er vant til at bruge potten nede i DP, og ofte har haft helt tørre bleer der nede, Altså kun tisset når han har været på potten. så det endte med at han fik ble på.

Skal vi give ham på igen (sådan for alvor) eller skal han bare bruge ble i dagplejen? eller skal vi give det nogle dage.

Er der andre af jer der har oplevet ligende problemer? Det skal lige siges at han har haft 1½ uges ferie fra dp.? kan det have nogen betydning?

Håber virkelig på et god råd

Jeg tror bare han skal ind i rutinen igen, så giv ham nogle dage med ble på, så han får succes Ved at komme på potten derhenne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.