Hva skal en barnepige have i løn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. april 2012

lounika

Hej baby bruger !Vil gerne høre hva i syntes en barnepige skal have i timen ! Pigen er 15 år og skal passe 1 barn på 9 mdr ! Mens jeg er i huset når jeg har kursus men hun er ikke alene !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

come2

lounika skriver:

Hej baby bruger !Vil gerne høre hva i syntes en barnepige skal have i timen ! Pigen er 15 år og skal passe 1 barn på 9 mdr ! Mens jeg er i huset når jeg har kursus men hun er ikke alene !!

70 kr i timen

Anmeld

11. april 2012

Nattøs

lounika skriver:

hmm imellem 50-80 kr er fint

Anmeld

11. april 2012

tulle09

jeg fik 50 for at passe 3 børn og når du er i huset vil jeg syntes det fint..

Anmeld

11. april 2012

lounika

Det var ogst der var min tanke mellem 50-75 men viste det ikke !! Så tak !

Anmeld

11. april 2012

FrkZier

lounika skriver:

du skal tænke på at hvis hun gik ud og fik et 'rigtig' arbejde fx i butik ville hun ca få 64 kr i timen, så ja mindst 64 kr i timen ville jeg sige

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

lounika skriver:

jeg tænker du skal kikke på hvor meget hun skal lave nu du er der ?

jo mere jo flere ting hun skal jo mere skal hun have..  

men gør du det meste selv så skal hun ikke have så meget

Anmeld

11. april 2012

AMtrier

FrkZier skriver:

du skal tænke på at hvis hun gik ud og fik et 'rigtig' arbejde fx i butik ville hun ca få 64 kr i timen, så ja mindst 64 kr i timen ville jeg sige

for nogle års tid siden blev HK's overenskomst med fx coop ædret så alle under 18 kun skulle have lidt mere end 53 kroner. så det er i hvert faldt mindste lønnen i den kæde og hvad jeg har hørt er det ca. det samme i de andre større kæder

Anmeld

11. april 2012

lounika

FrkZier skriver:

Det kan hun jo ikke da hun kun er 15 man skal da være 16 for a stå i butik!!??

Anmeld

11. april 2012

lounika

Princesspigen skriver:

jeg tænker du skal kikke på hvor meget hun skal lave nu du er der ?

jo mere jo flere ting hun skal jo mere skal hun have..  

men gør du det meste selv så skal hun ikke have så meget

Hun skal intet andet end at side på gulvet og lege med min 9 mdr gamle søn et par timer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.