Nogen forslag til nem aftensmad i ovn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.465 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. april 2012

lycly

Er alene hjemme med min datter på 8 mdr, og skal have fundet på noget aftensmad der er nemt men som vi begge kan spise. Og fordi jeg er alene med hende kan jeg ikke lige overskue at stå og koge og stege .

Så hvad kan jeg lave til os begge i ovnen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

9510

LunaLykke skriver:

Er alene hjemme med min datter på 8 mdr, og skal have fundet på noget aftensmad der er nemt men som vi begge kan spise. Og fordi jeg er alene med hende kan jeg ikke lige overskue at stå og koge og stege .

Lasangne

Anmeld

11. april 2012

lycly

9510 skriver:

Lasangne

Det har vi lige fået - og det var min eneste idé. Derfor er jeg lidt lost

Anmeld

11. april 2012

My Babygirl

Du kan bage en tærte?

Lave hjemmelavet pizza?

Lave hjemmelavede pomfritter i ovnen og måske noget indbagt kylling i ovnen til?

Anmeld

11. april 2012

9510

LunaLykke skriver:

Det har vi lige fået - og det var min eneste idé. Derfor er jeg lidt lost

Hmm ja jeg er også lidt lost i dag Men nu er der smidt kartofler og gulerødder i ovnen med kylling ovenpå, og så kommer der lidt flere grønsager (frost) ind senere og så ost ovenpå Og godt med krydderier

Anmeld

11. april 2012

lycly

9510 skriver:

Hmm ja jeg er også lidt lost i dag Men nu er der smidt kartofler og gulerødder i ovnen med kylling ovenpå, og så kommer der lidt flere grønsager (frost) ind senere og så ost ovenpå Og godt med krydderier

Uh det lyder lækkert og nemt Hvor lang tid giver du det i ovnen? Synes det er så svært at lave kylling i ovnen og være sikker på at det får nok

Anmeld

11. april 2012

9510

LunaLykke skriver:

Uh det lyder lækkert og nemt Hvor lang tid giver du det i ovnen? Synes det er så svært at lave kylling i ovnen og være sikker på at det får nok

Jamen jeg giver det en times tid det er kyllingbryst

Anmeld

11. april 2012

Muffin_girl

LunaLykke skriver:

Kylling i ovn med kartofler i ovn

Anmeld

11. april 2012

Maja_4000

9510 skriver:

Det havde også været mit forslag

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

LunaLykke skriver:

min første tanke var korteletter i fad, men den måde jeg laver det er der lidt der skal koges og steges og så ved jeg jo ikke om den lille kan spise det..

men håber i finder noget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.