formiddags mad i Dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. april 2012

4kløver

Får de slet ikke det. Det er først gang jeg har en i Dp. De andre har altid været vs. Der fik de altid fugt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

raca

jo.. ved i hvertfald at her i komunen anbefaler de at ser serveres noget brød og lidt frugt/grønt...

et sted mellem 8-10.. alt efter hvordan børne ankommer og skal sove og hvad tid de spiser til middag ... 

dvs mine har sjældet fået noget da de som oftes først kom kl 9... og der blev serveret formiddagsmad kl 830

Anmeld

11. april 2012

katrine26

mener helt sikker at de få mad om formiddagen. men spørg din dp om det..vis hun siger nej til vil jeg helt sikkert gå til hendes leder og sige at hun ikke tilbyder dem mad om formiddagen..Men men ville nu tro at det gør hun.

Katrine26

Anmeld

11. april 2012

MelikkazMoar

hos min dagpleje mor gør de

mellem 7-8 er det morgen mad og ved halv 10 +- er der som regl en hjemmebagt bolle og lidt frugt og så frokost ved halv 12..

Anmeld

11. april 2012

4kløver

raca skriver:

jo.. ved i hvertfald at her i komunen anbefaler de at ser serveres noget brød og lidt frugt/grønt...

et sted mellem 8-10.. alt efter hvordan børne ankommer og skal sove og hvad tid de spiser til middag ... 

dvs mine har sjældet fået noget da de som oftes først kom kl 9... og der blev serveret formiddagsmad kl 830

Ok tak. Vi kom 8:45 så spøger hende bare i morgen. er helt ny i fadet med Dp.

Anmeld

11. april 2012

4kløver

katrine26 skriver:

mener helt sikker at de få mad om formiddagen. men spørg din dp om det..vis hun siger nej til vil jeg helt sikkert gå til hendes leder og sige at hun ikke tilbyder dem mad om formiddagen..Men men ville nu tro at det gør hun.

Katrine26

Gør jeg også. Synes bare det var underlig og glemte at spørge. Men håber da de får noget.

Anmeld

11. april 2012

4kløver

MelikkazMoar skriver:

hos min dagpleje mor gør de

mellem 7-8 er det morgen mad og ved halv 10 +- er der som regl en hjemmebagt bolle og lidt frugt og så frokost ved halv 12..

Ja sådan var det også i de store vs og eftermiddag mad ved en 14 tiden før vis de stod tidligt op.

Anmeld

11. april 2012

Ma-lu

4kløver skriver:

Får de slet ikke det. Det er først gang jeg har en i Dp. De andre har altid været vs. Der fik de altid fugt.

Min mor er dagplejer.. 

Hos hende er der morgenmad ( hvis de ik har spist hjemme fra) 

Formiddagsmad, middagsmad, og eftermiddagsmad når de vågner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.