Sport?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Anonym trådstarter

Hej alle!

Er der nogen der kan fortælle mig om man godt må dyrke sport i starten af graviditeten, eller om der er en stor sandsynlighed for at man mister barnet!?

Er der ellers noget man skal passe på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hej alle!

Er der nogen der kan fortælle mig om man godt må dyrke sport i starten af graviditeten, eller om der er en stor sandsynlighed for at man mister barnet!?

jeg er ikke helt sikker, men så vidt jeg vel er de fleste sports okay hvis bare du lytter til din krop..

man må IKKE dyrke kontakt sports hvor der er chancer for fald, slag osv..

man skal gøre alt med måde, passe på sig selv, og vigtigst af alt, lytte til kroppen!

Anmeld

11. april 2012

MyLove E

Anonym skriver:

Hej alle!

Hvis du er vant til at dyrke sport. Kan man bare forsætte.

Men hvis du ikke er vant til det, skal man passe lidt på:-)

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg er nemlig vant til meget sport, og kan godt lide noget hårdt sport, hvor jeg presser mig selv en del!
Jeg tænkte derfor lige på det!

Anmeld

11. april 2012

Frk.S

Hvis du er vant til sport kan du bare fortsætte. Men lyt til din krop. Desuden anbefales det, at man ikke dyrker kontaktsport eller fx ridning. Sport hvor der er risiko for fald og slag.

Jeg plejer også at dyrke en del motion og fortsatte også i graviditeten. Jeg gik til spinning og zumba og styrketrænede. Det fortsatte jeg med lige indtil jeg gik på barsel (træningscenteret er på mit job, så nok mest derfor jeg ikke kom afsted til det længere). Herefter begyndte jeg så at svømme, og det var skønt med den store mave. Cyklede og gik stadig også en del.

Så fortsæt du bare - det er godt for dig.

Anmeld

11. april 2012

Rosengreen

Som andre skriver, så er det okay hvis du er vant til det. Du skal bare ikke øge din aktivitet. Jeg spillede fodbold (også kampe), løb og gik til spinning de første 3 mdr. af min graviditet  Derefter droppede jeg fodbolden for resten af grviditeten

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Det har gjort mig meget mere sikker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.