Hvad skal han ønske sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

FruStolpe

Da vores datter blev 1 år, ønskede vi os penge til hende. Det kan jeg slet ikke se noget problem i...

Ellers kunne en sansegynge måske være et bud ??

Isabella fik også noget fra www.fotoiglas.dk som vi er MEGET glade for.

Måske et fotograf besøg ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Happiness

Har I brio togbaner? Den er altid god Duplo til de mindste? Nogle ting til at være kreativ med. Fx noget til at male på, lave gips afstøbninger eller lignende?

Legetøj til badet?

Junior sækkestol?

Wallstickers?

Et soppebassin (til sommer, eller til legeboldene)?

Anmeld

13. april 2012

MyLove E

Happiness skriver:

Har I brio togbaner? Den er altid god Duplo til de mindste? Nogle ting til at være kreativ med. Fx noget til at male på, lave gips afstøbninger eller lignende?

Legetøj til badet?

Junior sækkestol?

Wallstickers?

Et soppebassin (til sommer, eller til legeboldene)?

Tak for idéer . Vi har lidt dublo og lidt brio. Men Brio regner med at han kan ønske sig til jul eller næste år..
Sandkasse er en god idé.
Sækkestolen er jeg også vild med:-):-)

Glad for der lidt idéer igen og ikke bare hakkeri. Det var jo bestemt ikke det der var meningen.

Anmeld

14. april 2012

katrine26

Happiness skriver:

Synes det er en fin idé!

Så kan barnet også spare op til større ting Tror faktisk vi vil oprette sådan en. 

Synes faktisk det er mere tiggeri at ønske sig sindsyg dyre ting... Fik engang et ønskeseddel til en 1-årsfødselsdag. Der var så kun bobbles ting på... Og synes at 7-900kr er MEGET for en almindelig fødselsdag... Så vi købte noget andet, og man kunne tydeligt se skuffelsen i forældrenes øjne... 

Dejligt..

ja jeg kunne heller ikke lige se det forkælet eller uforskammet idet..men sådan er vi jo forskellige og det skal der bestem også være plads til..

Katrine26

Anmeld

14. april 2012

katrine26

Tauf skriver:

Tak for idéer . Vi har lidt dublo og lidt brio. Men Brio regner med at han kan ønske sig til jul eller næste år..
Sandkasse er en god idé.
Sækkestolen er jeg også vild med:-):-)

Glad for der lidt idéer igen og ikke bare hakkeri. Det var jo bestemt ikke det der var meningen.

Det var bestemt ikke hakkeri men en snak og vores forskellige holdninger til det at ønske sig penge...

katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.