10 mdr. Hvornår putter i jeres børn om aftenen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Rebecca55

Som spørgsmålet lyder er jeg nysgerrig omkring hvornår i putter jeres børn omkring de 10 mdr. ?

Vi ligger vores i seng omkring halv 7-7, alt efter hvor trætte de er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

MelikkazMoar

Rebecca55 skriver:

Som spørgsmålet lyder er jeg nysgerrig omkring hvornår i putter jeres børn omkring de 10 mdr. ?

jeg kan ikke få melikka i seng før efter 9 hver aften.. og så sover hun ikke engang igennem

Anmeld

11. april 2012

Rebecca55

MelikkazMoar skriver:

jeg kan ikke få melikka i seng før efter 9 hver aften.. og så sover hun ikke engang igennem

Vores tager også længere og længere tid om at falde i søvn og har desværre heller aldrig sovet igennem. Jeg er oppe ca. 2 - 6 gange ved hvert barn i løbet af natten, så det er et værre renderi. Men dog står de først op omkring 6-7 tiden.

Anmeld

11. april 2012

Troldemommi

Johanne er godt nok kun 7 måneder men hun sover fra kl 18.45-19.15 til kl 7-7.30, jeg står fast op kl 3 om natten hvor hun får en drømmeflaske, det tager 12 minutter og så bliver hun puttet igen :-)

det har kørt på denne måde i lang tid, siden hun var tre uger, så jeg brokker mig ikke :-)

Monica

Anmeld

11. april 2012

MelikkazMoar

Rebecca55 skriver:

Vores tager også længere og længere tid om at falde i søvn og har desværre heller aldrig sovet igennem. Jeg er oppe ca. 2 - 6 gange ved hvert barn i løbet af natten, så det er et værre renderi. Men dog står de først op omkring 6-7 tiden.

jeg ville ønske melikka ville falde i søvn bare en time tidligere.. hun har aldrig været god til at sove, med mindre det var ved min side..

men det kan du jo ikke rigtig med 3 små

Anmeld

11. april 2012

Clisolka

Rebecca55 skriver:

Isabella blev puttet omkring 18-18.30 da hun blev 10 mrd., og det gør hun stadig 

Anmeld

11. april 2012

maria_wlt

Rebecca55 skriver:

Ene på 11 mdr sover fra 19.30-6.00 og Tristan på 2,3 år sover fra 20-6.00..

Er er ikke over trætte eller noget

I weekeden vågner de selv kl 6.30-7.00

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.