Opdatering, spørgsmål og billeder ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. april 2012

HeidiØ

Hej piger!

William bliver allerede 7 mdr her på fredag, jeg forstår slet slet ikke tiden går så hurtigt! Det er længe siden han er blevet målt og vejet, men vil gætte på 74 cm og 8,2 kg

Han har fået to tænder, så vi døjer pt med ret pylret baby herhjemme, de klør vidst en del!

Han triller fra ryg til mave (ligger aldrig på ryggen mere)! Han skubber arme op, lægger dem ned og derefter benene.. hehe!

Så til et lille spørgsmål:
Han begyndte på skemad da han var 4 mdr, har stille og roligt trappet op og har heldigvis inden haft med maven!
Han ELSKER sin havregrød om formiddagen, men så kommer problemerne - han piver simpelthen over ALT hvad jeg servere.. min kartofelmos, ærtemos, broccoli, kødsovs, bondebrød... det eneste der dur er pulvermaden og det fra glas! Det blir aaaalt for dyrt i længden - så hva siger I? Er det bare en periode eller?
Han åbner munden - får maden ind .. og begynder at pive helt vildt!!

Til sidst skal I ikke snydes for et par nye billeder af min dejlige skat! Gud hvor jeg dog elsker den lille mand!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

ønskebørn74

HeidiØ skriver:

Hej piger!

William bliver allerede 7 mdr her på fredag, jeg forstår slet slet ikke tiden går så hurtigt! Det er længe siden han er blevet målt og vejet, men vil gætte på 74 cm og 8,2 kg

Han har fået to tænder, så vi døjer pt med ret pylret baby herhjemme, de klør vidst en del!

Han triller fra ryg til mave (ligger aldrig på ryggen mere)! Han skubber arme op, lægger dem ned og derefter benene.. hehe!

Han begyndte på skemad da han var 4 mdr, har stille og roligt trappet op og har heldigvis inden haft med maven!
Han ELSKER sin havregrød om formiddagen, men så kommer problemerne - han piver simpelthen over ALT hvad jeg servere.. min kartofelmos, ærtemos, broccoli, kødsovs, bondebrød... det eneste der dur er pulvermaden og det fra glas! Det blir aaaalt for dyrt i længden - så hva siger I? Er det bare en periode eller?

Til sidst skal I ikke snydes for et par nye billeder af min dejlige skat! Gud hvor jeg dog elsker den lille mand!!

Han er jo gudeskøn!!! Og sikke nogle øjne han har!!!

Anmeld

11. april 2012

HeidiØ

ønskebarn74 skriver:

Han er jo gudeskøn!!! Og sikke nogle øjne han har!!!

Årrrrh tak! Ja, man må sige de er blå hehe!

Anmeld

11. april 2012

Frk.S

Hvor er han sød.

Jeg følger lige med, da vi har samme problem med Freja. Hun guffer havregrød i sig til formiddag/frokost. Men aftensmad gider hun bare ikke længere og hun bliver gerne sur når vi prøver.

Vi har prøvet at skifte mosen ud med noget andet. 1. dag prøvede vi med bondebrød, og det lod til at være et hit. Nu gider hun heller ikke det. Og heller ikke når vi prøver at give hende lidt af det vi får.

Anmeld

11. april 2012

Mom2012

HeidiØ skriver:

Hej piger!

Kan desværre ikke komme med noget råd.

Men hvor er han dog skøn! Sikke en smuk øjenfarve!  

Anmeld

11. april 2012

HeidiØ

Frk.S skriver:

Hvor er han sød.

Jeg følger lige med, da vi har samme problem med Freja. Hun guffer havregrød i sig til formiddag/frokost. Men aftensmad gider hun bare ikke længere og hun bliver gerne sur når vi prøver.

Vi har prøvet at skifte mosen ud med noget andet. 1. dag prøvede vi med bondebrød, og det lod til at være et hit. Nu gider hun heller ikke det. Og heller ikke når vi prøver at give hende lidt af det vi får.

For hulan da! Ja, de er da næsten lige gamle kan jeg se! Selvom det er træls, er jeg "glad" for at se jeg ikke er den eneste.. det er bare så frustrende!!

Hva med købe færdigmad? Vil hun ha det? William guffede et helt glas lasagne i sig forleden da vi var ude...

Anmeld

11. april 2012

HeidiØ

Ann87 skriver:

Kan desværre ikke komme med noget råd.

Men hvor er han dog skøn! Sikke en smuk øjenfarve!  

Tak, hvor er du sød!

Anmeld

11. april 2012

Frk.S

HeidiØ skriver:

For hulan da! Ja, de er da næsten lige gamle kan jeg se! Selvom det er træls, er jeg "glad" for at se jeg ikke er den eneste.. det er bare så frustrende!!

Hva med købe færdigmad? Vil hun ha det? William guffede et helt glas lasagne i sig forleden da vi var ude...

Ja, det er de jo, så det kan måske være en "fase"

Freja er godt nok lige ved at få et par tænder nu her, så jeg ved ikke om det kan være det hos hende. Jeg synes bare det er underligt at hun spiser så godt til formiddag/frokost så...? Her kan det nærmest kun gå for langsomt.

Jeg har ikke prøvet med købemad - da jeg gerne så vidt muligt vil forsøge at undgå det.
Jeg har tænkt mig at lave spaghetti/kødsauce i mild udgave (plejer normalt at være ret rundhåndet med chilli) og vil prøve med det i aften. Jeg synes tit man hører at de kan lide det og lasagne. Så nu må det prøves af.

Skriv endelig hvis du finder de vise sten.

Anmeld

11. april 2012

HeidiØ

Frk.S skriver:

Ja, det er de jo, så det kan måske være en "fase"

Freja er godt nok lige ved at få et par tænder nu her, så jeg ved ikke om det kan være det hos hende. Jeg synes bare det er underligt at hun spiser så godt til formiddag/frokost så...? Her kan det nærmest kun gå for langsomt.

Jeg har ikke prøvet med købemad - da jeg gerne så vidt muligt vil forsøge at undgå det.
Jeg har tænkt mig at lave spaghetti/kødsauce i mild udgave (plejer normalt at være ret rundhåndet med chilli) og vil prøve med det i aften. Jeg synes tit man hører at de kan lide det og lasagne. Så nu må det prøves af.

Skriv endelig hvis du finder de vise sten.

Vi satser på en fase

Jeg lavede (også mild) udgave af kødsovs igår, det ville han heller ikke ha!

Men ja, jeg opdaterere dig hvis jeg finder det Og i lige måde!

Anmeld

11. april 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Hej piger!

Han må altså gerne være kæreste med min Laura hvis det er Lækker knægt..

Der er mange børn der foretrækker pulver og glas da det smager meget sødere, hva med at prøve og gradvis "snyde" alm mad i ham blande mere og mere alm mad i så det bliver en udtrapning. Ved ikke om det virker men det er lige mit eneste bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.