Hjælp min mand er besværlig !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. april 2012

AMtrier

Heej piger !

Min mand har fødselsdag på søndag og han ønsker sig ikke noget :s
jeg plejer altid bare at købe nyt tøj til ham, for det kan man jo altid bruge.. men i år vil jeg bare gerne overraske ham med noget andet !
men hvad skal jeg give ham ? ?

hvad giver i jeres mænd i fødselsdagsgave ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

An&Jo

min kæreste fik en weber grill forrige år..

Anmeld

11. april 2012

ønskebørn74

AMtrier skriver:

Heej piger !

jeg plejer altid bare at købe nyt tøj til ham, for det kan man jo altid bruge.. men i år vil jeg bare gerne overraske ham med noget andet !

En lækker halskæde, en lækker duft..

Trådløse hørebøffer til anlæget..

Bilanlæg..

Wii..

Klippekort til fræk sex..

Weekend ophold..

Fræk kallender med dig..

Tatoo..

Anmeld

11. april 2012

Jonatansmor

ønskebarn74 skriver:

En lækker halskæde, en lækker duft..

Trådløse hørebøffer til anlæget..

Bilanlæg..

Wii..

Klippekort til fræk sex..

Weekend ophold..

Fræk kallender med dig..

Tatoo..

Nørdeting til hans interesse (Her er det vinylplader og andet musiklir der bringer lykke)

Spil til Xbox

Gav ham klippekort til kammeraterne i den anden ende af landet - den gjorde godt

Anmeld

11. april 2012

AMtrier

tusind tak for nogle gode ideer !

jeg er nu på vej ud for at købe en ny webergrill til ham ! hav en god dag alle sammen !!

Anmeld

11. april 2012

Silas&Mille

Her er manden vild med Whisky, så jeg køber typisk en halv dyr falske. Det bliver han altid glad for

I år har jeg planer om at købe en PS3 med et spil eller to til. Men ved desværre ikke endnu om vi har råd til det. Men har vi det, får han sådan en, han har plaget om sådan en de sidste to år 

Ellers har jeg givet ham nogle fede ørebøffer til computeren, sådan nogle rigtig gaming nogen.

Anmeld

11. april 2012

jydeinden

AMtrier skriver:

Heej piger !

da min kæreste er så enormt dygtig at have fødselsdag samme måned som juleaften, ja så får han altid en jule/fødselsdagsgave...

det ene år fik han tøj og en julekurv af mine forældre, sidste år fik han lego og en shaver ( begge dele havde han ønsket sig, og var med ude at købe)

Anmeld

11. april 2012

MelikkazMoar

AMtrier skriver:

Heej piger !

min kæreste har fået en tattovering (på dagen, som var en hemmelighed) første år af hans søns navn og i år vores fælles datter..

Anmeld

11. april 2012

Ciss

AMtrier skriver:

Heej piger !

Min svigerinde gav en gang sin kæreste den mest geniale fødselsdagsgave: En lille bog, hun selv havde lavet, hvor hver side var et gavekort. Noget var ting i stil med en romantisk middag for de to, noget var praktisk som vask af bilen, og enkelte ting var vist privat mellem de to. Meget mere personlig kan det vist ikke blive....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.