hækling for begyndere HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.873 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. april 2012

B&J

Nu vil jeg altså til at prøve at hækle også nogle der kan hjælpe mig feks med en god bog eller hvordan man starter gode opskrifter virkelig dummies opskrifter eller en bog så jeg kan starte helt fra bunden

og står der i sådan en bog hvad for en ja ting man skal bruge er der flere størrelser ja ved ingen ting men vil vildt gerne lære det

håber nogle af de kreative damer kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Janni.

Jeg kigger lige med. Det vil jeg nemlig også gerne lære.

Anmeld

11. april 2012

EKBJ

B&J skriver:

Nu vil jeg altså til at prøve at hækle også nogle der kan hjælpe mig feks med en god bog eller hvordan man starter gode opskrifter virkelig dummies opskrifter eller en bog så jeg kan starte helt fra bunden

og står der i sådan en bog hvad for en ja ting man skal bruge er der flere størrelser ja ved ingen ting men vil vildt gerne lære det

Du kan jo finde Guides til det på nettet og opskrifter:-) Og ja der findes forskellige størrelser hæklepinde, tror jeg de hedder:-)

Anmeld

11. april 2012

Levi&LilysMor

B&J skriver:

Jeg begyndte at hækle for 5 dage siden , lærte det på 1 dag. kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre, da jeg også er nybegynder, men start med noget nemt som f.eks savlesmæk

Anmeld

11. april 2012

B&J

Janni. skriver:

Jeg kigger lige med. Det vil jeg nemlig også gerne lære.

ja nemlig.... elsker daniels blåbær hue og jeg vil selv lave sådan en nu har vi haft to og de sidder så godt

Anmeld

11. april 2012

B&J

EKBJ skriver:

Du kan jo finde Guides til det på nettet og opskrifter:-) Og ja der findes forskellige størrelser hæklepinde, tror jeg de hedder:-)

jaaa men hvor

jeg er helt ny i det og vil gerne lære det

Anmeld

11. april 2012

B&J

LevisMor skriver:

Jeg begyndte at hækle for 5 dage siden , lærte det på 1 dag. kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre, da jeg også er nybegynder, men start med noget nemt som f.eks savlesmæk

hvor fik du opskrifter fra og stod der i opskriften hvad for en pind du skulle bruge også??

Anmeld

11. april 2012

EKBJ

B&J skriver:

jaaa men hvor

jeg er helt ny i det og vil gerne lære det

Her er en hvor du kan lære og lave maskerne: http://www.familiejournal.dk/Handarbejde/Tips/2010-47-Haekleskole-luftmasker.aspx

Her er en til når du er kommet lidt længere: http://www.hæklelogen.dk/2011/07/hkling-for-begyndere-lektion-2.html

Anmeld

11. april 2012

EKBJ

B&J skriver:

hvor fik du opskrifter fra og stod der i opskriften hvad for en pind du skulle bruge også??

I opskrifterne står der hvilken str. pind du skal bruge, præcis ligesom i strikke opskrifter med strikkepinde:-)

Anmeld

11. april 2012

B&J

tak men syntes det ser svært ud mon man kan få det skåret mere ud ej skal nok ha sættet mig ind i det også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.