Hvad skal jeg gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. april 2012

MyLove E

Hej

Min søn vågne i dag kl 7 og kom ind og puttet lidt ved mor. Kl 7.30 begyndte vi morgenmaden man han spiste ikke ret meget af det bare græd og græd, han ville bare ud og sove igen. Det kom han så ca 8.30.

Han sover endnu, skal jeg vække ham?? Er der noget galt med ham??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Tystys14

Tauf skriver:

Hej

Min søn vågne i dag kl 7 og kom ind og puttet lidt ved mor. Kl 7.30 begyndte vi morgenmaden man han spiste ikke ret meget af det bare græd og græd, han ville bare ud og sove igen. Det kom han så ca 8.30.

Hvor gammel er han? og har du tjekket for feber? ved der er noget virusinfiktion i luften for tiden, min datter har det lige nu.

Anmeld

11. april 2012

MosterA

Tauf skriver:

Hej

Hvis det var min lille dreng ville jeg bare lade ham sove, men lige tjekke ham engang imellem.

Det lader til at han har brug for søvnen 

Anmeld

11. april 2012

MyLove E

NV skriver:

Hvor gammel er han? og har du tjekket for feber? ved der er noget virusinfiktion i luften for tiden, min datter har det lige nu.

Han er 11 mdr. Han havde ingen feber.
Han var syg i sidste uge med mellemøres betændelse. Han får stadig medicin.

Anmeld

11. april 2012

MyLove E

MosterA skriver:

Hvis det var min lille dreng ville jeg bare lade ham sove, men lige tjekke ham engang imellem.

Det lader til at han har brug for søvnen 

Men det er også det jeg tænker at han jo må ha brug for det??

Anmeld

11. april 2012

Tystys14

Tauf skriver:

Han er 11 mdr. Han havde ingen feber.
Han var syg i sidste uge med mellemøres betændelse. Han får stadig medicin.

Det da nok den medicin han får der gør ham træt. Jeg tror ikke der sker noget ved du lader ham sove, måske du så bare skal springe hans middagslur over eller forkorte den lidt, så han kan sove i nat.  Tror ikke du skal bekymre dig.

Anmeld

11. april 2012

MoarTil4

har haft mange problemer med mit barn mht. mellemørebetændelse osv.

Har du været hos ørelæge? Denne kan nemlig tjekke om dit barn evt. har væske i mellemøret, som trykker. Dette giver smerter og ubehag.

Jeg var meget længe om at finde frem til dette selv, så derfor ville jeg bare lige gøre dig opmærksom, så det evt. kan udelukkes....

Anmeld

11. april 2012

MosterA

Tauf skriver:

Men det er også det jeg tænker at han jo må ha brug for det??

De kan også have dage hvor de er mere trætte end andre.

I mandags sov min dreng i 3,5 timer om formiddagen, han plejer kun at tage ca 2 timer. Han var simpelthen bare træt 

Anmeld

11. april 2012

MyLove E

MusseMorTil4 skriver:

har haft mange problemer med mit barn mht. mellemørebetændelse osv.

Har du været hos ørelæge? Denne kan nemlig tjekke om dit barn evt. har væske i mellemøret, som trykker. Dette giver smerter og ubehag.

Jeg var meget længe om at finde frem til dette selv, så derfor ville jeg bare lige gøre dig opmærksom, så det evt. kan udelukkes....

Han har lige haft mellemøresbetændelse..

Så vi har været til læge med ham.

Anmeld

11. april 2012

MyLove E

NV skriver:

Det da nok den medicin han får der gør ham træt. Jeg tror ikke der sker noget ved du lader ham sove, måske du så bare skal springe hans middagslur over eller forkorte den lidt, så han kan sove i nat.  Tror ikke du skal bekymre dig.

Tak for svar

Jeg vil bare lade ham sove og så kan han få en time ved en 15tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.