Hej piger.
Min søn på 5½ har nogen underlige knopper under fødderne. På den ene er det på hælen. De sidder i en cirkel og de sidder nærmest nede i huden. og så er der en lille prik i hver knop. På den anden fod er der en enkelt på hælen er ser ud på samme måde, og så er der en oppe under svangen men den går mere ud af og er rød.
Jeg var til læge med ham for 3 uger siden da vi opdagede dem. Hun sendte en henvisning til hudlægen. Der har min mand og søn så lige været nu og hun siger, hudlægen, at det er hårdhud. Noget som man kan arve (der er dog ikke nogen i familien der har det) Det skal enten files eller skæres af eller os kan man få noget at smørre på om aftenen og så pakke fødderne ind i husholdningsfilm.
Jeg synes bare SLET ikke det ligner hård hud. og jeg skal da SLET ikke til at file i min lille drengs bløde barnefødder????
Jeg kan ikke google det nogen steder. Jeg havde troet han var kommer hjem med et svar om at det måske var fodvorter eller en eller anden sygdom der gav udslet.... men hård hud????? Ej det tror jeg simpelthen ikke på.
Hvad tror i - og hvad ville i gøre????
Anmeld