Lærke 2 år i dag (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Koen.

Babyklar skriver:

stort tillykke med hende

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Moar2011

tanja. skriver:

Tak

Hvem har lavet kagen ?

Anmeld

11. april 2012

Mette.

tanja. skriver:

Tak søde, tiden er bare fløjet afsted

Ja, det gør den desværre.  Emilie bliver jo også to nu her om godt 14 dage, det er ikke til at fatte.

Anmeld

11. april 2012

Mettemus

Stooort tillykke med hende! Hun ser så glad og stolt ud på billederne. Lille lækkermus Er hun snart klar til at blive storesøster? Så billederne af din altid smukke mave i dit indlæg den anden dag, men fik aldrig svaret. Ih det er jo lige om lidt! Husker jeg forkert hvis Lærke kom før termin? Kan huske dit "wuhu, veer til mig"-indlæg for to år siden. Ork det er gået stærkt, hva?

Nå det blev vist noget rod - sorry

Knus i hvert fald!

Anmeld

11. april 2012

MariaJ

tanja. skriver:

Tak, ja det er så vildt tiden går alt for stærkt

Hun elsker virkelig cyklen, den korte tid hun har haft den er der ikke blevet snakket om andet end den

Hun kan nå med flad fod, sædet er sat næsten helt ned, Lærke er ca.87 cm medmindre hun er vokset siden sidst

Det lyder jo som om det kunne være en god ide til Johanna. Hun er nok også "nogen og firs" cm. Det er et stykke tid siden hun er blevet målt, men hun er stort set rykket i str 92 af tøj, så mon hun ikke er på højde med Lærke.

Anmeld

11. april 2012

Koen.

Babyklar skriver:

jje

Hvem har lavet kagen ?

Det har jeg selv

Anmeld

11. april 2012

Koen.

Mette. skriver:

PPuPuh

Ja, det gør den desværre.  Emilie bliver jo også to nu her om godt 14 dage, det er ikke til at fatte.

Puha det er slet ikkw til at følge med

Anmeld

11. april 2012

Moar2011

tanja. skriver:

Det har jeg selv

Ihh

Anmeld

11. april 2012

Koen.

Mettemus skriver:

Stooort tillykke med hende! Hun ser så glad og stolt ud på billederne. Lille lækkermus Er hun snart klar til at blive storesøster? Så billederne af din altid smukke mave i dit indlæg den anden dag, men fik aldrig svaret. Ih det er jo lige om lidt! Husker jeg forkert hvis Lærke kom før termin? Kan huske dit "wuhu, veer til mig"-indlæg for to år siden. Ork det er gået stærkt, hva?

Nå det blev vist noget rod - sorry

Knus i hvert fald!

Ih tusind tak smukke

Lærke blev født 39+1 så er spændende hvornår Liam har tænkt sig at komme!

Lærke snakker meget om "lillebor", at han sover, er mæt(klapper mig på maven) ovs så bliver sjovt at se hvordan hun tager det hele

Stort knus tilbage

Anmeld

11. april 2012

Koen.

MariaJ skriver:

Det lyder jo som om det kunne være en god ide til Johanna. Hun er nok også "nogen og firs" cm. Det er et stykke tid siden hun er blevet målt, men hun er stort set rykket i str 92 af tøj, så mon hun ikke er på højde med Lærke.

Det lyder som Lærke, hun har enkle ting i 86 og ellers så er det 92 cyklen kan ihvertfald anbefales..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.