sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2012

jlp90

Hej.
Min datter er næsten to år og før jeg fik hende var jeg næsten aldrig syg med opkastning og den slags, men har haft det som minimum 4 gang de sidste to år. Oplever i samme tendens eller er det bare mig der er et skravl?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Palaja

JA! Synes jeg er syg ofte efter jeg har fået min datter (20 mdr). SUK... Har lige været syg igen hele påsken, øv. Og før var jeg bare  aldrig syg. Så det er ikke kun dig 

Anmeld

11. april 2012

mortilnoahogmelina

Sammen problem her . Startede faktisk under min graviditet . Jeg er syg ja næsten en gang om måneden og især i vinter månederne . Jeg synes det er ufattelig træls.

Anmeld

11. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er meget normalt, at blive mere syg når man får børn. De får alle mulige baktusser og virusser med hjem som man så bliver smittet af. Men det går over. Mine er nu 4 1/2 år og 3 år og jeg synes ikke, at de er så syge mere (7-9-13).

Anmeld

11. april 2012

Pikku Myy

Ja, vi er nok også lidt oftere syge nu end før vi fik børn. Jeg har altid tilskrevet det at vi bliver udsat for nogle sygdomme fra min søns vuggestue/børnehave, som vi ellers ikke ville have mødt. Jeg har fx aldrig taget en omgang maveinfluenza med hjem fra mit studie og lignende - det har min søn. Og så skulle vi lige alle sammen sidde et par dage på toilettet. Og så sendte vi den iøvrigt videre i vennekredsen, så vi er ikke de eneste der er blevet ramt af at vi har fået barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.