Navnebroderi.. hvor og hvem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.664 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. april 2012

crille

Er der mon nogen der kan hjælpe mig? 

Min mor har besluttet at hun vil give en Leandervugge med tilbehør. Kravet er dog at den holdes i familien og at der kommer navne på samtlige børn der har sovet i den.

Så er der jo mange muligheder, men umiddelbart vil jeg helst at der bliver broderet navne i siden.

Er der nogen der kan anbefale en der kan sådan? 

På forhånd tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

AMtrier

crille skriver:

Er der mon nogen der kan hjælpe mig? 

Min mor har besluttet at hun vil give en Leandervugge med tilbehør. Kravet er dog at den holdes i familien og at der kommer navne på samtlige børn der har sovet i den.

Så er der jo mange muligheder, men umiddelbart vil jeg helst at der bliver broderet navne i siden.

Er der nogen der kan anbefale en der kan sådan? 

På forhånd tak  

det billigste er hvis man kender en som har en maskine som kan brodere det kan rigtig mange af de dyrere symaskiner idag.

for eksempel har min mor broderet på bamser og puder og sådan for hele familien så hvis man kender en som er syerske eller ahr sådan en maskine er det jo ingen sag

ellers ville jeg prøve at gå ind i en symaskine forretning.. der har de som regl maskinerne salv hvor man kan betale sig fra det

held og lykke med det, det lyder som en super fin ide

Anmeld

10. april 2012

crille

AMtrier skriver:

det billigste er hvis man kender en som har en maskine som kan brodere det kan rigtig mange af de dyrere symaskiner idag.

for eksempel har min mor broderet på bamser og puder og sådan for hele familien så hvis man kender en som er syerske eller ahr sådan en maskine er det jo ingen sag

ellers ville jeg prøve at gå ind i en symaskine forretning.. der har de som regl maskinerne salv hvor man kan betale sig fra det

held og lykke med det, det lyder som en super fin ide

Tak for dit hurtige og rigtig fine svar.. 

Må prøve at forhøre mig  

Syntes også selv det er en super fin tanke og glæder mig bare. Lillemanden kan jo ikke bruge den lille vugge i mere end ca 6 mrd, men har kun hørt rigtige gode erfaringer med denne her vugge  

Anmeld

10. april 2012

AMtrier

crille skriver:

Tak for dit hurtige og rigtig fine svar.. 

Må prøve at forhøre mig  

Syntes også selv det er en super fin tanke og glæder mig bare. Lillemanden kan jo ikke bruge den lille vugge i mere end ca 6 mrd, men har kun hørt rigtige gode erfaringer med denne her vugge  

jeg synes i hvert fald også det er fint med en familie vugge..
jeg kender ikke til den slags vugge, da alle de vugger der finde i min familie er hjemme lavet sådan nogle som hænger i en krog i loftet, som et familiemedlem selv laver de er også RIGTIG fine !

håber du bliver glad for vuggen, forhåbentligt også med navne på !

Anmeld

10. april 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min veninde bettina udføre broderi professionelt for en god pris.

Www.bl-art.dk

hun bor i slagelse området, måske det kunne bruges?

Anmeld

10. april 2012

crille

Fru Skovrup skriver:

Min veninde bettina udføre broderi professionelt for en god pris.

Www.bl-art.dk

hun bor i slagelse området, måske det kunne bruges?

Tak for link..

Kunne være en mulighed, men bor selv i Hvidovre, så det kunen være skønt om det var lidt tættere på  

Anmeld

10. april 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Håber du finder en løsning

Anmeld

13. april 2012

crille

Fru Skovrup skriver:

Håber du finder en løsning

Tak. En løsning skal jeg nok finde, spørgsmålet er bare hvilken  

Anmeld

13. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har fået broderet navne i vores dåbskjole her http://www.babybroderi.dk Det ligger på Amager og man kan sagtens både aflevere og hente det hos hende. Så sparer man samtidig portoen. Jeg bor selv i Hvidovre og det tager ca. 20 min i bil.

Anmeld

13. april 2012

crille

MoarHvidovre skriver:

Jeg har fået broderet navne i vores dåbskjole her http://www.babybroderi.dk Det ligger på Amager og man kan sagtens både aflevere og hente det hos hende. Så sparer man samtidig portoen. Jeg bor selv i Hvidovre og det tager ca. 20 min i bil.

Super, det vil jeg se på.. Bor også i Hvidovre og arbejder oven i købet på amager, så det kan jo ikke blive meget bedre  

Skynder mig at tjekke linket ud tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.