Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er nysgerrig... Hvad vejer jeres børn, som er lige knap 3 år.
Min datter vejer ca 14,5 kg. Og er blevet kommenteret som tynd. Jeg kan godt se hun ikke er kraftig eller buttet, men er nu I tvivl om hun er for tynd?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
4kløver skriver: det er hun ikke.. Min ligger på 13 kg og hun er super fin (siger lægen)
det er hun ikke.. Min ligger på 13 kg og hun er super fin (siger lægen)
Dejligt- det var også min fornemmelse, men lige pludselig synes jeg hun så så tynd ud
Mussen2 skriver: Dejligt- det var også min fornemmelse, men lige pludselig synes jeg hun så så tynd ud
Min datter fyldte 3 i december og vejer 14,5 kg. Hun er ikke tynd, men ligger bare i den lille ende af skalaen, hvilket er helt fint iflg. lægen og mig selv også
Mussen2 skriver: Jeg er nysgerrig... Hvad vejer jeres børn, som er lige knap 3 år. Min datter vejer ca 14,5 kg. Og er blevet kommenteret som tynd. Jeg kan godt se hun ikke er kraftig eller buttet, men er nu I tvivl om hun er for tynd?
Frederic var ved sin 3 års undersøgelse 98 cm og 10,9 kg
Djligt. Jeg kan læse ud af jeres svar, at hun er helt som hun skal være
Jeg har lige været til 3 års undersøgelse med Lina, og hun vejer 17 kg og er 101 cm. Hun ligger i den høje skala med både vægt og højde. Hendes storebror vejede 15,3 kg og var 100 cm, da han var 3 år.
Celina vejer omkring 11 kg og er nu kommet op i normal vægt. Hun bliver 3 år til juli... Så jeg tror ikke du skal være bekymret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128