Nu med 50% rabat! Kun DKK 400,00
Tag imod tilbuddet - gælder til og med d. 13. april 2012
Detaljer
Er du bange for at føde? Er du i tvivl om du skal føde hjemme eller på sygehus? Har du tidligere haft en dårlig fødselsoplevelse som stadig spøger? Er du usikker og bekymret og føler du at der er så mange spørgsmål som du gerne vil have svar på? Kunne du tænke dig at få hjælp til at blive super optimalt forberedt til fødslen?
Her er du i fokus og der er maser af tid og ro til alt det du går og tumler med.
Book en tid hos privatpraktiserende jordemoder Pia Hern.
”Jeg har haft et helt fantastisk forløb hos Pia i forbindelse med min fødselsangst. Jeg var simpelthen så angst for at føde. Med Pias hjælp formåede jeg at tackle min angst. Jeg er SÅ taknemmelig for, at jeg valgte Pia.” Anette mor til Mads
”Allerede fra mit første møde med jordemoder Pia Hern følte jeg mig mødt, støttet og forstået på et helt andet plan end hvad jeg havde mødt tidligere i min graviditet.” Signe gravid i 34.uge
”Jeg er så glad for at jeg valgte at tage et forløb med dig. Ellers havde jeg født Silas ved planlagt kejsersnit pga min af min første meget traumatiske fødsel og gået glip af den store, dejlige oplevelse det var at føde Silas. 1000 tak Pia, for at have hjulpet mig godt på vej. Jeg er meget taknemmelig” Tina mor til Luna og Silas
KONTAKT INFORMATION
Jordemoder Pia Hern
Ultralydsklinikken for gravide
Ny Østergade 5,
København K
Tel: 22724687
Website: www.motherbynature.dk
DET MED SMÅT
Værdibeviset er gyldigt i 6 måneder fra købsdato
Konsultation finder sted i København
Du får 50% rabat - kun DKK 400,00
Tag imod tilbuddet - gælder til og med d. 13. april 2012