Min lille mops :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Anonym trådstarter

Hej .. 

jeg sidder her med et spørgsmål som jeg slet ikke ved hvordan jeg skal gribe an.. måske i kan hjælpe mig

- jeg stod op til morgen, min hund, (mops) 1 år og 4 måneder

har sidst været i løbetid for 3 måneder siden, men idag blødte hun meget da vi stod op, jeg fik ringet til dyrelægen. og fik en tid. 

hun blev undersøgt og ultralydscannet!

hun siger så til mig, enten kan det være en syste, eller blod samlig , eller væske samlig hun har inde ved maven (livmoderen)

så hun sagde jeg skkulle gøre op med mig selv, om jeg ville sterrilisere hende eller hvad der skulle se 

for mig lyder dette som om hun enten vil have jeg skal træffe det valg og aflive min hund, eller få den sterriliseret og så se efter følgene hvordan det vil gå (måske yderligere operationer) det vides ikke .. 

hvad havde du gjord i min situration

årh alle de informationer jeg dog fik der nede idag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

tweety2060

HEj
Jeg ville nok spørge lidt mere ind til de forskellige forslag, hvad hun mener, hvilke fordele der er ved de forskellige og risici. Ellers ville jeg ikke kunne tage en beslutning... Pøj pøj med din lille Mops

Anmeld

10. april 2012

mpr

Anonym skriver:

Hej .. 

jeg sidder her med et spørgsmål som jeg slet ikke ved hvordan jeg skal gribe an.. måske i kan hjælpe mig

har sidst været i løbetid for 3 måneder siden, men idag blødte hun meget da vi stod op, jeg fik ringet til dyrelægen. og fik en tid. 

hun siger så til mig, enten kan det være en syste, eller blod samlig , eller væske samlig hun har inde ved maven (livmoderen)

så hun sagde jeg skkulle gøre op med mig selv, om jeg ville sterrilisere hende eller hvad der skulle se 

for mig lyder dette som om hun enten vil have jeg skal træffe det valg og aflive min hund, eller få den sterriliseret og så se efter følgene hvordan det vil gå (måske yderligere operationer) det vides ikke .. 

Har været i praktik ude på et dyrehospital og har hørt lidt af hvert, hvad angår det du beskriver, jeg ville tænke det var bedst for hunden at blive neutraliseret Du kan godt få fjernet hvad end det er hun har i livmoderen/maven men sandsynligheden for at det kommer igen så længe hun stadig har sin livmoder er også bare stor, så du skal gøre op med dig selv om du syntes hun skal risikere at blive syg igen med det der, og så kan der måske ikke gøres noget ved det hvis i ikke opdager det hurtigt nok.

Håber du finder ud af hvad du vil

Anmeld

10. april 2012

Loa

Øv stakkels din mops. Syntes da klart du skal gøre hvad du kan for at den får det bedre..... Og så se om det ikke hjælper at få den steriliseret, og så tage den derfra....

for din lille mops....

Anmeld

10. april 2012

TeamRocket

Jeg kan næsten love dig at den bedste løsning er at blive neutraliceret- på den måde sikre du at hun ikke kommer ud for den slags igen + hun ikke kan få en del andre sygdomme der rammer tæver. Det er næsten kun win win at få sin tæve neutraliceret. Risikoen for tab er mini mini mini minimal og fordelene er mange. Det er helt bestemt pengene værd.

Anmeld

10. april 2012

Becks

Anonym skriver:

Hej .. 

Jeg ville vælge at sterilisere hende.. Det er det bedste for tæver, hvis der ikke skal avles på dem..

Tæver der ikke bliver steriliseret og ikke får hvalpe, bliver lidt små skøre

Pøj pøj med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.