Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jubiiiiiiiiiiiiiii er start op på piller i dag og skal scaning den 24-4 og se om vi er så lang til vi kan få vores igloæg op og vis der er nok som ved hvem jeg er så sssssss med det for der er ikke nok som ved det fra familie af
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: jubiiiiiiiiiiiiiii er start op på piller i dag og skal scaning den 24-4 og se om vi er så lang til vi kan få vores igloæg op og vis der er nok som ved hvem jeg er så sssssss med det for der er ikke nok som ved det fra familie af
Det gør jeg og..
ønskebarn74 skriver: Det gør jeg og..
tak
Anonym skriver: tak
Får du også Estrofem???
Jeg skal til scanning på mandag d. 16.4
Vi er også igang med et fryseforsøg..
ønskebarn74 skriver: Får du også Estrofem??? Jeg skal til scanning på mandag d. 16.4 Vi er også igang med et fryseforsøg..
nej jeg få femanest og jeg her få 2 piller og min mand skal ikke sige mere for tid er hold da op hvor det gør når og her ondet i hoved men hvad gør man ikke for et ønske barn
også for jer
Anonym skriver: nej jeg få femanest og jeg her få 2 piller og min mand skal ikke sige mere for tid er hold da op hvor det gør når og her ondet i hoved men hvad gør man ikke for et ønske barn også for jer
Der er det samme i som i Estrofem.. Og ja man bliver kuleskør af dem... Mindes at du også fik ondt i hovedet af noget af det andet medicin..
Hvor bliver det spændende
for jer
Nessie skriver: Hvor bliver det spændende for jer
tak det håbet vi også
Hvordan gik scanningen???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128