Oliver 5 uger (mindre billedespam ;))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Gry91

Så er min lille trold allerede 5 uger (igår), og vi har været til 5 ugers undersøgelse. Kan slet ikke forstå det allerede er 5 uger siden vi kom hjem fra hospitalet med vores smukke dreng tiden går alt for stærkt, han vokser også bare så hurtigt! Han vejer nu 4550 g og måler 57,5 cm, hvor han ved fødslen vejede 3190 g  (faldte til 2960 g de første dage efter) og målede 50 cm.. det er nu også lidt sjovt at se sp og lægens udtryk når han bliver vejet jep min basse spiser godt! 

Nå ja, så fik vi natten til lørdag også lige en tiger i huset, og hold da op hvor kan ens tålmodighed blive sat på prøve! Men det er det hele værd når han så er rolig og vi kan se hvor meget han udvikler sig i de dage her  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

ønskebørn74

Gry91 skriver:

Så er min lille trold allerede 5 uger (igår), og vi har været til 5 ugers undersøgelse. Kan slet ikke forstå det allerede er 5 uger siden vi kom hjem fra hospitalet med vores smukke dreng tiden går alt for stærkt, han vokser også bare så hurtigt! Han vejer nu 4550 g og måler 57,5 cm, hvor han ved fødslen vejede 3190 g  (faldte til 2960 g de første dage efter) og målede 50 cm.. det er nu også lidt sjovt at se sp og lægens udtryk når han bliver vejet jep min basse spiser godt! 

Nå ja, så fik vi natten til lørdag også lige en tiger i huset, og hold da op hvor kan ens tålmodighed blive sat på prøve! Men det er det hele værd når han så er rolig og vi kan se hvor meget han udvikler sig i de dage her  

Hold nu op hvor er han bare en lækker lille basse!!!!!

Anmeld

10. april 2012

Frk-Lotusblomst

Nøj hvor er han kær at se på.

Anmeld

10. april 2012

Mette.

Hvor er han kær.

Anmeld

10. april 2012

Gry91

ønskebarn74 skriver:

Hold nu op hvor er han bare en lækker lille basse!!!!!

ja det synes jeg også 

tusind tak 

Anmeld

10. april 2012

Gry91

Frk-Lotusblomst skriver:

Nøj hvor er han kær at se på.

Ja han er så skøn 

Tak 

Anmeld

10. april 2012

Gry91

Mette. skriver:

Hvor er han kær.

Tak kan slet ikke få nok af ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.