Min lille hund :/ ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2012

princessmalou

Hej . 

jeg vil lige høre . 

jeg har en mops på lidt over et år . en pige

hun har været i løbetid 2 gange nu, og sidtse gang var her for 3 måneder siden . 

men idag er hun begyndt og bløde faktisk lidt mere end hun har gjord da hun var i løbetid .. hvad kan det være??

hun kan da ikke være i løbetid igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

GønskE

Ring til dyrlægen

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

princessmalou skriver:

Hej . 

jeg vil lige høre . 

jeg har en mops på lidt over et år . en pige

hun har været i løbetid 2 gange nu, og sidtse gang var her for 3 måneder siden . 

men idag er hun begyndt og bløde faktisk lidt mere end hun har gjord da hun var i løbetid .. hvad kan det være??

hun kan da ikke være i løbetid igen?

der er ret mange tæver der har haft rod i deres cyklus grundet vejret her i efteråret/vinteren.. det kan jo være din tæve har været med inde under der og i så fald er på vejtilbage i alm. cyklus nu.. så jo det kan sagtens være løbetid..

men er du i tvivl ville jeg kontakte dyrlægen om ikke andet så pr tlf og spørge om et godt råd

Anmeld

10. april 2012

Vores mops var i løbetid 3 gange om året, så huhn fik fjernet livmoderen pga det.. Det tog for hårdt på hende, og hun blev kugleskør, jo ældre hun blev, når hun var i løbetid!

Måske er det det samme med din mops!?  Ring og snak med dyrlægen om hvad de synes. Det er næsten synd hvis det er det samme med din, som det var med vores.  Vi ville gerne han haft hvalpe på hende, men vil ville hellere ha en glad og frisk hund, så hun fik altså fjernet den!

Anmeld

10. april 2012

Eliza

min Mathilde (cocker spaniel) tog altså også 2 omgange med 2-3 mdr mellemrum.. og anden gang værre end første ( dog stadig ikke et blodbad eller noget) tror vejret har spillet hendes æggestokke et puds 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.