Min pige på 1 år har den sidste uge haft utroligt dårlig mave, hvor hun simpelthen sk*der igennem alt hendes tøj, og ud på gulvet...
Nu har det varet en uge, hvor vi har givet hende havregrød og kogt kylling som skulle være godt for en øddelagt mave... MEN... nu spiser hun ikke noget, hun er sååå træt af de samme to ting, hvilket jeg virkelig godt kan forstå...
Det lige meget om jeg prøver at komme kanel i grøden eller anden form for variation (staves?). Hun nægter at spise, hun er blev såå tynd og græder hele tiden...
Jeg har også prøvet mig frem med mælesyrebakterie og paragurt men intet virker... det løber simpelthen ud af hende når hun skal lave stort... (Helt gult, og farver sååå meget...)
Hun har haft feber on/off hele tiden, med forskel nogle gange er den helt oppe på 40, andre gange er den normel på 37... Hun sover dårligt om natten og er sulten hele tiden men som sagt vil hun ikke spise det jeg tilbyder hende... (hun drikker meget).
Hvad skal jeg dog stille op med hende... der er ingen tegn på ændringer, og intet hjælper hende...??? ´Lægen siger "giv det tid" men hvor meget tid før jeg skal gøre noget? og hvad skal jeg i så fald gøre? Hun plejer at være så madglad og æder helt vildt, nu det snart en hel uge siden hun har spist... 

Anmeld