Stegeso

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Sukkerblomst

Jeg elsker min stegeso fra tupperware som jeg har købt brugt af en pige herinde fra....

En kyllling langtidsstegt i sådan en bliver helt fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Isabella_mor

Monica P skriver:

haha jeg har med vilje lagt den under kategorien Parforhold, for det har gives lidt skår i vores parforhold :-)

Problemet er min mand elsker at lave mad, han har så i et stykke tid fablet om en stegeso, det er sådan en lerfidus med låg til som kan tilberede mad i ovnen, og undskyld mig den er bare så grim.

Jeg har så givet mig jeg kan jo godt lide mad :-) og han har købt den, yyyuuu den er grim, den står langt inde i et skab jeg kan ikke klare synet af den.

Har i en Stegeso??? hvorfor skal den dog hedde noget så forfærdeligt STEGESO det kan da ikke blive værre

nå nok brok fra mig og ja jeg ved det er et åndsvagt emne, men jeg vil bare gerne vide om sådan en ting er normaal at have i sit køkken????

Men nu glæder jeg mig til at spise Kleftiko

Monica

Hvis man er madentusuast har manen stegeso. Min kæreste vil også gerne have en jeg syntes det er fint man kan jo lave utrolig lækker mad i sådan een

Anmeld

10. april 2012

FruK

Sukkerblomst skriver:

Jeg elsker min stegeso fra tupperware som jeg har købt brugt af en pige herinde fra....

En kyllling langtidsstegt i sådan en bliver helt fantastisk

Har du en super god opskrift du vil dele??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.