kvitering hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. april 2012

MorTil4<3

Jeg har solgt noget her over nettet til en anden privat person, og hun ønsker nu en kvitering for at hun har købt dem
også helt fint, MEN jeg aner slet ikk hvad jeg skal skrive på sådan en?

nogen der har en ide til hvad jeg skal skrive??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

livhemdrup

MilleMus1988 skriver:

Jeg har solgt noget her over nettet til en anden privat person, og hun ønsker nu en kvitering for at hun har købt dem
også helt fint, MEN jeg aner slet ikk hvad jeg skal skrive på sådan en?

nogen der har en ide til hvad jeg skal skrive??

navn på sælger

navn på køber

navn på hvad der er købt

dato på købet

beløb modtaget

Således ville jeg skrive

Camilla

katrine

købt puslebord

D. 10/4-12

modtaget kr 300 kontant.

Anmeld

10. april 2012

Valle81

Hej,

Ej hvor sjovt hun ønsker det, har aldrig hørt om det. Men ville sende en email med de oplysninger jeg havde, i stil med dette.

Jeg bekræfter hermed at xxx har købt xxx af mig den og den dato. Jeg har modtaget penge en varen den og den dato. Handlen er foretaget på fx dba . Varen er sendt som fx b post med postdanmark den og den dag

Anmeld

10. april 2012

bullerbassen

Nu ved jeg ikke hvad du har solgt, har aldrig oplevet at lave en kvittering.

Har solgt min barnevogn der fik køber selvfølgelig den kvittering med som vi fik ved køb.

Men ville nok bare skrive 

Navn på jer begge, dato og pris

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

du kan når du indleverer pakken på posthuset lave en indleveringsattest på den..

Går ud fra at det er fordi hun vil være sikker på at den er sendt afsted?? du kan jo ikke lave en kvittering selv, det kan man kun hvis man er forretningsdrivende..

Anmeld

10. april 2012

MorTil4<3

An&Jo skriver:

du kan når du indleverer pakken på posthuset lave en indleveringsattest på den..

Går ud fra at det er fordi hun vil være sikker på at den er sendt afsted?? du kan jo ikke lave en kvittering selv, det kan man kun hvis man er forretningsdrivende..

det skal overdrages hånd til hånd
så det er ikk engang med posten

så også derfor det er helt mærkeligt for mig at skal lave en hehe , for jeg har heller aldrig været udsat for at sku lave en hehe .

men ønsker hun en ja så er det jo sådan

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

MilleMus1988 skriver:

det skal overdrages hånd til hånd
så det er ikk engang med posten

så også derfor det er helt mærkeligt for mig at skal lave en hehe , for jeg har heller aldrig været udsat for at sku lave en hehe .

men ønsker hun en ja så er det jo sådan

ja det er da ret underligt så..

Anmeld

10. april 2012

Isabella_mor

vi lavede da selv en kvittering med den gamle ejer da vi købte vores hund, det kan man da godt...

så det gør du bare i hånden som nogle andre har foreslået. og så til slut jeres begges underskrifter hvis det er at det er.. 

og så er det vel det.. det er vel bare til hendes eget regnskab så hun har papir på at hun har brugt penge på det... det er der jo nogle der kører med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.