Hvor er det dog irriterende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. april 2012

An&Jo

Nu har jeg forsøgt siden kl 8 at komme igennem til min læge, og jeg kan slet ikke komme igennem..

Den ringer overhovedet ikke, og hvis den gør så dutter den lidt og så bliver forbindelsen afbrudt, og ellers så går telefonen på optaget og så bliver forbindelsen derefter afbrudt..

Hvor irriterende er det lige når det er ret akut man skal bruge ham??
Skal jo have min spiral lagt op, og det skulle meget gerne være idag eller imorgen, men det nytter jo ikke noget når man ikke kan få fat på hverken ham eller sekretæren..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Nu har jeg forsøgt siden kl 8 at komme igennem til min læge, og jeg kan slet ikke komme igennem..

Den ringer overhovedet ikke, og hvis den gør så dutter den lidt og så bliver forbindelsen afbrudt, og ellers så går telefonen på optaget og så bliver forbindelsen derefter afbrudt..

Skal jo have min spiral lagt op, og det skulle meget gerne være idag eller imorgen, men det nytter jo ikke noget når man ikke kan få fat på hverken ham eller sekretæren..

Ej hvor er det nederen.. Sådan er det også ved min læge ... At det tager 100 år eller er optaget .. Kan du ikke gå derhen ? Eller ligger den langt væk ? 

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Ej hvor er det nederen.. Sådan er det også ved min læge ... At det tager 100 år eller er optaget .. Kan du ikke gå derhen ? Eller ligger den langt væk ? 

jeg sendte dem en mail, og fik en tid kl 10 så nu er den sat op..

Anmeld

10. april 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

jeg sendte dem en mail, og fik en tid kl 10 så nu er den sat op..

Har du slet ikke ondt eller ondt ? Jeg har self endometriose.. Men det gjorde mega ondt ved mig.. Fik du den sat op ved Morten Ring ? 

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Har du slet ikke ondt eller ondt ? Jeg har self endometriose.. Men det gjorde mega ondt ved mig.. Fik du den sat op ved Morten Ring ? 

Jeg har lidt kraftigere mens smerter end normalt men ellers ikke..

det gjorde faktisk ikke ondt at få den sat op, det var lidt ubehageligt men ellers ikke..

Nej jeg fik den sat op ved min egen læge

Anmeld

10. april 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jeg har lidt kraftigere mens smerter end normalt men ellers ikke..

det gjorde faktisk ikke ondt at få den sat op, det var lidt ubehageligt men ellers ikke..

Nej jeg fik den sat op ved min egen læge

Det er også fordi du har født Så er din livmoder mere parat Men jeg er sikker på du bliver glad for den ... Men husk du i starten kan have nogle bivirkninger ..

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

An&Jo skriver:

det har jo lige været ferie, så alle ringer jo idag.. så der er ikke andet for end at væbne sig med tålmodighed..

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Det er også fordi du har født Så er din livmoder mere parat Men jeg er sikker på du bliver glad for den ... Men husk du i starten kan have nogle bivirkninger ..

hehe..

Ej de sagde os at det ville gøre knapt så ondt på grund af aborten, for så er livmoderhalsen lidt udvidet

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

Princesspigen skriver:

det har jo lige været ferie, så alle ringer jo idag.. så der er ikke andet for end at væbne sig med tålmodighed..

jeg sendte dem en mail, og har også været deroppe.. telefonsystemet var nede, så det var derfor jeg ikke kunne komme igennem

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

An&Jo skriver:

jeg sendte dem en mail, og har også været deroppe.. telefonsystemet var nede, så det var derfor jeg ikke kunne komme igennem

dum dag det gik ned på  men nok fordi der var så mange der ringede..

fik du så en tid ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.