Nu er min dejlige datter 12 dage gammel.. der har været lidt små problemer med amningen fra start da jeg synes det gjorde ondt og mine vorter er meget små, så hun kunne ikke rigtig få fat.
Nå men efter 1 døgn på sygehuset fik jeg dem til at tjekke mine bryster og de sagde jeg havde svamp.. har også alle symptomer.. fik brentan mundgel at smøre.med. nu her 12 dage efter har det stadig ikke hjulpet det mindste. Har læst om svamp indeni brystet, så ringede til lægen og spurgte om jeg kunne få en kur mod det. Hun vil så gerne se på mig... Men der er jo ikke rigtig noget at se.. men håber sådan hun kan hjælpe mig..
Ellers går amning ok. Bruger suttebrikker og har virkelig reddet os.. dog har hun ville lægges til konstant det sidste døgn. Så har tænkt om der kommer nok mælk... Men hun er ikke utilfreds under amningen, sutter 20-30 min og har fine bleer.. men der går mindre end en time igen før jun begynder at.moske rundt og vil lægges til igen... Så har været en lang nat hvor jeg har ammet konstant.. håber min lille trold får hvad.hun har brug for.
Anmeld