jer der skal have efterlønspenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Anonym trådstarter

I der har fået eller får jeres efterløns penge udbetalt til forbrug, hvad skal de bruges til?? Jeg gider ikke høre om alt det kedelige med pension, gæld osv ;-) Lad mig høre om jeres forbrugsfest...
Hvad skal i bruge pengene på???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Tvillingemor80

Anonym skriver:

I der har fået eller får jeres efterløns penge udbetalt til forbrug, hvad skal de bruges til?? Jeg gider ikke høre om alt det kedelige med pension, gæld osv ;-) Lad mig høre om jeres forbrugsfest...
Hvad skal i bruge pengene på???

hehe fed tråd !

Anmeld

9. april 2012

Nessie

Jeg skal have en elcykel, ny mobil, ny bærbar og resten af pengene går til en anden bil

Anmeld

9. april 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Nessie skriver:

Jeg skal have en elcykel, ny mobil, ny bærbar og resten af pengene går til en anden bil

ved godt der ikke måtte være noget kedeligt i denne tråd

Men jer der har fået pengene udbetalt, hvad har i gjort jer af overvejelser når i mister retten til Senior job og flexydelse?

Jeg ville også rigtig gerne have pengene, men syntes ikke jeg kan forsvare at fraskrive mig muligheden for et senior job eller flexydelse.

Jeg kan jo ikke vide om helbreddet holder til at arbejde til jeg skal på pension, som jo nok er min. 70 år til den tid.

Anmeld

9. april 2012

Nessie

2skønnebørn skriver:

ved godt der ikke måtte være noget kedeligt i denne tråd

Men jer der har fået pengene udbetalt, hvad har i gjort jer af overvejelser når i mister retten til Senior job og flexydelse?

Jeg ville også rigtig gerne have pengene, men syntes ikke jeg kan forsvare at fraskrive mig muligheden for et senior job eller flexydelse.

Jeg kan jo ikke vide om helbreddet holder til at arbejde til jeg skal på pension, som jo nok er min. 70 år til den tid.

Reglerne er såmænd lavet om igen og igen til den tid, så har egentlig ikke tænkt så vildt meget over det, men alle steder jeg søgte, anbefalede en udbetaling. Jeg kan ikke arbejde til jeg bliver 60, og højst sandsynligt heller ikke til jeg bliver 50, og så vidt jeg kunne læse mig fremtil, ville jeg så slet ikke få  glæde af pengene til den tid

Anmeld

9. april 2012

Troldemommi

Jeg skal bruge min efterlønspension til at leve for, jeg er færdiguddannet til Juni og da SU er forudbetalt og løn eller dagpenge er efterbetalt så står jeg lige med ingen indtægt i Juli.

så for mig falder efterlønspengene perfekt.

Monica

Anmeld

9. april 2012

Mamalou

Vi skal have en ny bil... For kærestens efterlønspenge. Jeg har ikke indbetalt en krone, da man allerede talte om afskaffelse i 2009, hvor jeg blev færdig uddannet. Men rart at kæresten har - det får jeg da lidt fornøjelse ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.